Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags bilder/greier burde jeg ha på denne veggen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-15, 20:27   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags bilder/greier burde jeg ha på denne veggen?

Vi snakker veggen bak sofaen. Jeg er redd for at stua skal bli overdillete, så bortsett fra bilder med knæsje farger, så er jeg ganske åpen for type bilde, motiv osv. Kanskje jeg skal ha fler bilder? En hylle?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stue.jpg (35,5 KB, 228 visninger)

Sist redigert av Joika : 22-12-15 kl 20:33.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 13:11   #2
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags bilder/greier burde jeg ha på denne veggen?

Okei, kanskje ikke dette folk tenker på lille julaften.

Gammel 23-12-15, 13:23   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først, vakkert hos deg! Flotte lamper! Jeg er litt usikker på om jeg ville hatt noe der, evt en enkel hylle med ikke for mye på, slik at lamper og møbler får skinne litt også

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 13:34   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker godt Ribba hyllene fra IKEA. Da kan man enkelt bytte ut bilder og annet stæsj.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 13:36   #5
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker jo farger, så noe blått? Noen puter i blått/brunt, kanskje. Denne posteren er min stil, da...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (25,0 KB, 42 visninger)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 13:39   #6
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Først, vakkert hos deg! Flotte lamper! Jeg er litt usikker på om jeg ville hatt noe der, evt en enkel hylle med ikke for mye på, slik at lamper og møbler får skinne litt også

Jeg er sikker på at det må være noe veldig enkelt ja, for syntes fort det blir mye. Men sååå usikker på hva som er for mye.

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg liker godt Ribba hyllene fra IKEA. Da kan man enkelt bytte ut bilder og annet stæsj.

Har lurt litt på en sånn hylle.

Gammel 23-12-15, 14:10   #7
indie

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville valgt noe helt enkelt ja. Kanskje et litt avlangt bilde/maleri/poster med hvor motivet er trær el.l? Passer inn med stilen på bordet, og gir en følelse av ro til rommet.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 14:13   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et stort bilde med motiv du liker. STORT bilde.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 14:13   #9
indie

indie sin avatar

indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For eksempel:

Gammel 23-12-15, 14:15   #10
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Bokklubben har sånne hyller i eik også, jeg har de bredeste. De kan behandles og bli mørkere, to under hverandre eller ved siden av hverandre. Har bare fått opp en av dem. (Med litt tilfeldig julepynt foreløpig).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (11,1 KB, 25 visninger)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 15:53   #11
Joika
Pauset

Standard

Jeg har jo et digert bilde av en bjørkeskog jeg hadde planer om å ha der.. helt til bildet "slo seg" og ikke ble like fint (henger nå på soverommet).

Gammel 23-12-15, 15:55   #12
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Dette likte jeg!!!! Etsy? Hvor?

Gammel 23-12-15, 19:51   #13
indie

indie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Dette likte jeg!!!! Etsy? Hvor?

Her: https://www.etsy.com/no-en/listing/2...f5f4:254601776

Fant mye fint når jeg søkte på trees rustic

Gammel 23-12-15, 20:38   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Den skulle jeg også foreslå.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-15, 22:07   #15
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Det var utrolig effektfullt med skyggene etter lampene. Faktisk.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.