Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Leie hus/leilighet i Spania, men hvor?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 23:04   #1
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Leie hus/leilighet i Spania, men hvor?

Ok - jeg elsker planlegging så jeg tenker allerede på neste års sommerferie

De siste årene har vi reist på chartertur til Syden, men nå vil vi organisere turen selv. Jeg kunne tenkt meg å fly til Allicante eller Murcia og leie hus eller leilighet et eller annet sted langs kysten. Anbefalinger? Har aldri vært på fastlandet i Spania, så vi er åpen for det meste.

Man bør kanskje ha leiebil på en sånn type tur?

Gammel 14-06-07, 23:22   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus/leilighet i Spania, men hvor?

Vi drar til Alicante neste helg, for fjerde år på rad. Foreldrene mine har hus der, det er praktisk.

Leiebil er helt nødvendig. Vi kunne nok gått til stranden, men returen i stekende ettermiddagssol med barna vil jeg helst ikke tenke på. Butikker med noe særlig utvalg finnes heller ikke i gangavstand. Og man blir jo lei av å ligge i solen hele tiden, det er greit å kunne ta små kjøreturer og se seg om.

Det er mye penere nord for Alicante enn mellom Alicante og Murcia. Grønnere. Men strendene er generelt dårligere, med rullesten istedenfor sand mange steder.

Å finne noe å leie burde ikke være noe problem. Det bygges ekstremt mye der nå.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 23:28   #3
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Mamma har hus i Gran Alacant nær Alicante og St Pola. Flott og rolig område.

Sist redigert av Michelle : 20-06-07 kl 23:04.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 22:05   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

vi gjorde det i fjor. Kjempeflott. Leide leiebil på www.doyouspain.com Billigere bil får du ikke! Bodde på Guardamar, en flott kystby ca 30 min fra Alicante. Leide leilighet privat (har tlf nr til de om du er intr). Masse å se og gjøre der. jeg skrev en ferierapport på NM etter turen, om du er medlem der kan du gå inn og sjekke denne linken.
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...ight=Guardamar

Gammel 20-06-07, 22:50   #5
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kyststripen nord for Barcelona er helt fantastisk !! :deltar:

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.