|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Leie hus/leilighet i Spania, men hvor?Ok - jeg elsker planlegging så jeg tenker allerede på neste års sommerferie
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Leie hus/leilighet i Spania, men hvor?Vi drar til Alicante neste helg, for fjerde år på rad. Foreldrene mine har hus der, det er praktisk.
![]() |
#3 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Leie hus/leilighet i Spania, men hvor?Mamma har hus i Gran Alacant nær Alicante og St Pola. Flott og rolig område. Sist redigert av Michelle : 20-06-07 kl 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Leie hus/leilighet i Spania, men hvor?vi gjorde det i fjor. Kjempeflott. Leide leiebil på www.doyouspain.com Billigere bil får du ikke! Bodde på Guardamar, en flott kystby ca 30 min fra Alicante. Leide leilighet privat (har tlf nr til de om du er intr). Masse å se og gjøre der. jeg skrev en ferierapport på NM etter turen, om du er medlem der kan du gå inn og sjekke denne linken.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie hus/leilighet i Spania, men hvor?Kyststripen nord for Barcelona er helt fantastisk !! :deltar:
![]() |
|
|