|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kan du anbefale meg et headset?Jeg trenger et "utenpå hodet"- headset, med ledning og uten mikrofon, som kan brukes når jeg spiller piano. Det viktigste er derfor at det er lett og ikke klemmer i stykker ørene mine, siden det blir brukt flere timer hver dag.
![]() |
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du anbefale meg et headset?Spaceworld har noen gode AKG-headsett på tilbud til 1000 kroner. De er gigantiske, men går da altså rundt ørene, ikke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan du anbefale meg et headset?Jeg tror du bare må dra til hi-fi klubben eller liknende og prøve. På meg gnager mange headset fordi litt av øret går borti høyttalerelementet. Jeg prøvde meg gjennom hvertfall 20 stykker før jeg fant ett med både god lyd og som satt godt.
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan du anbefale meg et headset?Jeg kjøpte meg noen fra Bose med noise reduction.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Kan du anbefale meg et headset?Ja, må kanskje det. Trenger absolutt ikke støyreduserte, det er stille i rommet når jeg spiller, stort sett.
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan du anbefale meg et headset?Jeg prøvde flere Bose også, problemet er at den støyreduksjonsgreia ødelegger lydbildet veldig. Så til ditt bruk vil jeg ikke anbefale det.
Sist redigert av Tallulah : 10-01-16 kl 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Kan du anbefale meg et headset?Ja, jeg leste noe om det, faktisk. Så jeg dropper det, ja.
![]() |
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan du anbefale meg et headset?
Jeg skjønner hva du mener. Men det er en funksjon man kan slå av og på, så hvis man liker de og behøver det av og til, så kan man godt kjøpe de altså.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Ja, jeg vet man kan slå det av og på. Men jeg, som i all hovedsak ikke trenger noise reduction, vil heller legge pengene i bedre lyd enn en funksjon jeg syns ødelegger lyden.
![]() |
#11 |
Off the map.
|
Jepp!
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Kan du anbefale meg et headset?Jeg flyr en del og ønsker meg absolutt bose med støyreduksjon til reise. Men hjemme ved pianoet vil jeg ikke bruke det nei.
![]() |
|
|