|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Superkjappe strikkabukser??Minstemann er i akutt behov for strikkabukser, men jeg har ikke strikka det før. Tips til superkjapt mønster ønskes!
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Jeg har strikket denne: http://dubedaare.blogspot.no/2009/08...oppskrift.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Jeg synes ullbukser er best når de er ribbestrikket, men da går det ikke superkjapt. Det er nok enklere (men dyrere) å kjøpe fra Nøstebarn.
![]() |
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Alt du strikker går jo superkjapt, kokos!
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Enig i at ribbestrikket er veldig bra, men gidder bare ikke det nå. Må ha ekspresstrikk.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Mine barn har hatt en del av denne: http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5829&cid=1
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Ser nå at du ikke vil ha ribbestrikket. Fordelen med den jeg linket til er at den kan strikkes veldig lang, og brettes opp. Minsten har hatt samme buksa i 3 år.
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Jeg har strikket ullbuksa i Den store guttestrikkeboka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Jeg strikket til lillesøster i fjor. Husker sannelig ikke hvilken oppskrift jeg brukte, jeg bare fant en og strikket med noe garn jeg hadde. Ble veldig bra faktisk, til tross for at jeg ikke er særlig proff for å si det sånn. Det var sikkert ikke noe særlig hjelp da. Hm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
I mål
|
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Jeg lagde en tråd den gangen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Til barn som er over spedbarnsalder synes jeg bare ribbestrikk funker, så jeg kjøper som regel fra Nøstebarn.
![]() |
#12 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Buksa til Melkers barnehagesett er i glattstrikk og går fort, og den har snøring i livet. jeg har bare strikka den i babystørrelse, men det gikk radig, og du er sikkert tjue ganger raskere enn meg. Skal i gang med ny sjøl i størrelse 2 år, siden jeg har mer garn enn penger akkurat nå.
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??Takk for tips!
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superkjappe strikkabukser??
Ja, strikk inni vrangbord går fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|