|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Flysnacks til fireåringVi har en ca. tjue timers flyreise foran oss, og jeg tenkte jeg skulle pakke litt snacks til guttungen. Jeg har tenkt på bokstavkjeks, rosiner og pastiller, og kanskje skjære opp eplebåter. Andre forslag? Også er det vel egentlig et poeng at det ikke er noe som fører til mye dogåing...
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flysnacks til fireåringJeg vet ikke hvordan din fireåring er, men jeg hadde unngått rosiner til minstemannen min. Rosiner og druesukkeret i dem girer ham mer opp enn vanlig godteri gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Flysnacks til fireåringJeg tenkte først på tørket frukt, men det kan hvertfall Lille B bli ganske gira av!
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Flysnacks til fireåringReiser tidlig mandag morgen, så den eneste butikken jeg rekker innom er Kiwi. Takk for tips!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flysnacks til fireåringEnig med hattifnatten ang. rosiner.
![]() |
#6 |
En som trener
|
![]() Sv: Flysnacks til fireåringMitt tips er at du tar med MYE forskjellig; frukt, kjeks, kinderegg osv. Dere skal ha en lang flytur, og det er bedre å ha for mye enn for lite. Jeg ville heller ikke spart på drikken, det er så tørr luft på flyet at man lett blir dehydrert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flysnacks til fireåringJøss, dere drar allerede! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flysnacks til fireåring
Dette liker mine og; men det er best å teste ut før flyturen. Første gang storesøster smakte BranFlakes hadde vi åtte bæsjebleier på rappen de neste timene! Satt igang fordøyelsen kan man si... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Flysnacks til fireåringLilleville, se prikk! Du må ha en inmari fin og spennende sommer, og vi sees kanskje på facer'n?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flysnacks til fireåringVi hadde med PEZ-dispenser og tilhørende drops på en flyreise nylig. Det tok liksom så lang tid for guttungen å sette inn dropsene og få dem ut igjen at det ble en ganske tidkrevende aktivitet. Veldig greit, i grunnen.
![]() |
#13 |
Musk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flysnacks til fireåringEn annen ulempe med rosinene er at for mye av dem setter fart paa tarmene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flysnacks til fireåringDruer har vi på tur, det er frukt som lager lite kliss/skrott/skrell.
![]() |
#15 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Flysnacks til fireåringTakk for tips! Det ble to typer kjeks, matpakke til frokost, litt rosiner og en boks med oppskåret eple, agurk og gulerot (det har vært populært før). Vi skal til Mexico og nå må jeg logge av og prøve å sove litt, åtte timer til flyet går!
![]() |
![]() |
![]() |
|
|