|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Kulda har satt sitt preg på hendene mine. Jeg trenger en god håndkrem, en som gir mye fuktighet og ikke blir liggende som en hinne utenpå huden.
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Jeg sverger til Atrix, nettopp fordi det er den eneste jeg har funnet som ikke blir liggende som en plagsom hinne. Billig er den også.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Liker locobase repair, men den passer best til natten.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Den er veldig klissen, LilleT. Sliter med det samme - eksem og blødende sprekker, men har vel nesten kapitulert. Følger med i tråden.
![]() |
![]() |
#7 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Elizabeth Arden Eight Hour-håndkrem. Den er fantastisk, og lukter godt (ikke parfymert, bare rent).
![]() |
#9 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?L'Occitane, den med sheasmør. De andre kremene deres er for tynne og duger ikke i kulda. Den kremen jeg har vært borti som trekker raskest inn i huden er Dr Hauschkas håndkrem (fås på helsekost). Den er også veldig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Jeg liker Boots Hand&Nail. Jeg bruker bare uparfymerte og synes ikke parfymerte kremer hjelper mot tørr hud, i tillegg til at parfymen gir meg vondt i hodet (selv de som er såkalt svakt parfymerte).
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Jeg bruker også L'Occitane med sheasmør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?
Enig! Unngår alt med lukt rett og slett.
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Jeg bruker Origin sin FOTKREM reinventing the heel! Den reparerer i hvert fall mine hender - og føtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Jeg syns body shop sin hamp-håndkrem er best.
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Den beste håndkremen for tørre og såre hender?Den der lukter jo helt intenst. Fikk den i gave en gang, men klarte ikke å bruke den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|