Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Find your primal zodiac sign

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-16, 19:37   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Find your primal zodiac sign

Ja, hvilket dyr er du og stemmer det med det bildet du har av deg selv?

Dette er meg. Handfish for de uinvidde. Beskrivelsen stemte nesten skremmende bra.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 19:50   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Find your primal zodiac sign

Jeg er visst en hyene og det stemte ikke så veldig, kanskje 50/50. Mannen min ble en påfugl og det stemte ikke i det hele tatt, faktisk var det så langt fra sannheten at vi begge lo høyt mens jeg leste.

Gammel 02-02-16, 20:00   #3
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg er visst en hyene og det stemte ikke så veldig, kanskje 50/50. Mannen min ble en påfugl og det stemte ikke i det hele tatt, faktisk var det så langt fra sannheten at vi begge lo høyt mens jeg leste.

Også jeg som trodde at nå hadde jeg endelig funnet ut hvem jeg var.

Gammel 02-02-16, 20:44   #4
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Også jeg som trodde at nå hadde jeg endelig funnet ut hvem jeg var.

Det er jo litt gøy når det stemmer (det var et par ting som stemte på en prikk på meg, men det som ikke stemte var så veldig galt at totalen ikke ble det helt store), men det var mest hysterisk morsomt når min snille, rolige, introverte IT-mann ble beskrevet som en dominerende person med stort behov for stadig bekreftelse, en egoistisk dramaqueen med stort ego, et sosialt menneske som aldri kan være alene men alltid må ha mange rundt seg, og en som trenger en jobb som skuespiller eller lignende jobber hvor de kan være framme i lyset og få anerkjennelse.

Gammel 02-02-16, 20:53   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i følge denne en Vampire bat!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 20:58   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er visst en sånn her. Den ligner jo til og med!

Gammel 02-02-16, 21:47   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alligator.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 21:48   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er white shark. :nå kommer jeg og tar deg:

Jeg orket ikke lese hele beskrivelsen, men mye stemte.
Jeg er en hvithai.

Gammel 02-02-16, 21:53   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er visstnok ilder, og veldig lite av beskrivelsen stemmer.

Sitat:

Ferrets usually have a large social circle. They are extremely sociable, love to go out and have fun, and also love playing practical jokes on their friends. It’s easy to see why more introverted signs find them annoying, but it is usually because others are jealous of the Ferret’s ability to enjoy their life at seemingly every moment.

Gammel 02-02-16, 21:58   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en keisertamarin.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 22:16   #11
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Rene dyrehagen dette.

Gammel 02-02-16, 22:17   #12
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er visst en sånn her. Den ligner jo til og med!

Så store øyne du har!

Gammel 02-02-16, 22:19   #13
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det er jo litt gøy når det stemmer (det var et par ting som stemte på en prikk på meg, men det som ikke stemte var så veldig galt at totalen ikke ble det helt store), men det var mest hysterisk morsomt når min snille, rolige, introverte IT-mann ble beskrevet som en dominerende person med stort behov for stadig bekreftelse, en egoistisk dramaqueen med stort ego, et sosialt menneske som aldri kan være alene men alltid må ha mange rundt seg, og en som trenger en jobb som skuespiller eller lignende jobber hvor de kan være framme i lyset og få anerkjennelse.

Jeg er merkelig og liker å gjøre ting på min måte.

Gammel 02-02-16, 22:26   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble en Pelikan. Mye stemte, men jeg er ikke spesielt sikker på om det er totalt positivt.

To be completely fair, most Pelicans would prefer to get rich quick and live a life like those only seen in movies, but since most of them aren’t going to be born or marry into wealth, they will have to create it for themselves.

Gammel 02-02-16, 22:29   #15
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg ble en Pelikan. Mye stemte, men jeg er ikke spesielt sikker på om det er totalt positivt.

To be completely fair, most Pelicans would prefer to get rich quick and live a life like those only seen in movies, but since most of them aren’t going to be born or marry into wealth, they will have to create it for themselves.

Careers are tough for a Handfish, because employers tend to like employees to do things the way they tell them to. This doesn’t really work well for members of this sign, who greatly prefer to do things the way they see best. Usually the Handfish is right, and their way is better

Så det så.

Gammel 02-02-16, 22:33   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte ikke, fant ikke ut av det. De tallene på årstallet mitt. Jeg fant ikke min dato? :domm:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 22:33   #17
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg skjønte ikke, fant ikke ut av det. De tallene på årstallet mitt. Jeg fant ikke min dato? :domm:

Måned først og så dag.

Gammel 02-02-16, 22:34   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagen min er ikke der.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-16, 22:36   #19
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagen min er ikke der.

Tazmanian Devil. Om fødselsdatoen på Facebookprofilen din stemmer.

Gammel 02-02-16, 22:36   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagen min er ikke der.

Det er datoer fra - til. Den aller første er fra 1. til 19. januar (1.1 - 1.19).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.