Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor jeg kan finne spesielle fliser til bad?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-16, 23:10   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hvor jeg kan finne spesielle fliser til bad?

Vi har et område på 3,5kvm som skal flises med litt spreke fliser. Vi fant noen som vi har satt opp, men før vi engang har fått fuget de så begynner fargen å skalle av.

Vi ønsker mosaikk/mosaikklignende fliser i rødt eller lilla. Det er ikke bare enkelt å finne.

Fant en nettside nå med mange fine alternativer, men klarer ikke å finne ut om disse selges noe sted i Norge. Noen som vet hvordan jeg kan finne det ut?
Det er denne nettsiden jeg har vært påhttp://www.mosaicopiu.it/it/products...collezione_tid[0]=63&field_collezione_tid[1]=64&&&&page=4

Hvis noen har andre tips til meg så blir jeg veldig glad.

Gammel 08-02-16, 23:54   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor jeg kan finne spesielle fliser til bad?

Bauhaus har mye forskjellig glassmosaikk. De har butikk på Lier og Vestby.

http://www.bauhaus.no/catalogsearch/result/?q=mosaikk

Gammel 09-02-16, 09:00   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Vi synes at Fag Flis har det beste utvalget, det er ikke billig, men så er de gjennomfarget og skaler ikke. Vi har hatt baderomsgulvet i åtte år uten å få en skade eller mangel.

http://www.fagflis.no/vare-leverandorer/

Gammel 09-02-16, 09:09   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips.

De vi kjøpte koster 2000kr per kvm, forventet at de skulle være ok til den prisen.

Gammel 09-02-16, 09:35   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Takk for tips.

De vi kjøpte koster 2000kr per kvm, forventet at de skulle være ok til den prisen.

Så kjipt. Ikke reklamasjon en gang? Vi har møtt ærlige selgere som har advart oss mot noen fine dyre fliser.

Gammel 09-02-16, 09:43   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Vi skal klage på de, har bare ikke kommet så langt enda.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.