|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterJeg har akkurat lært meg å hekle, og har satt igang et ambisiøst prosjekt med å hekle et bestemorrutepledd til sønnen min. Altså voksenstørrelse, siden han kan ha funnet på å bli riktig så stor innen jeg blir ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterJeg lagde dette for mange år siden, og hadde som filosofi å bruke mye farger! Jeg brukte 4 farger + hvit kant ytterst.
![]() |
#3 |
søt
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterJeg har også laget dette, som har flerfarget garn i hver lapp, så blir litt annerledes.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterSå fint! Ville fortsatt med det slik, jeg.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterFlotte lapper du har laget, jeg synes du kan fortsette sånn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterDet blir et kjempefint teppe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterHvis jeg hadde hatt evner til å fullføre et sånt teppe ville jeg ha valgt farger som du har gjort hittil. De var kjempefine sammen, og bindes veldig bra sammen med lys kant rundt.
![]() |
#10 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterJeg har laget ett i restegarn, babyull i ulike farger. Jeg heklet en runde i en beige babyullfarge rundt alle firkantene før jeg heklet det sammen.
![]() |
#11 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterBare innom for å si at jeg leste "bestemortruser" og skjønte ikke hvorfor du skulle strikke det....
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterTusen takk for input! Jeg er enig i at det er lurt med en bunnfarge. Jeg har valgt å introdusere en farge til. Akk, så impulsiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Noen spørsmål om farger og garn for hekling av bestemorruterJeg lærte å hekle etter å ha lest instrukser på www.garnstudio.com, bare prøvde meg fram til jeg skjønte det!
![]() |
![]() |
|
|