|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Hva kan man ta for en brukt Svane kontinentalseng?Den er vel drøye 10 år, men er vel bare brukt i rundt sju da den ble stående i et midlertidig fraflyttet hus. Er 2000 kr for mye? Den er uten hodegjerde. 180 x 200
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva kan man ta for en brukt Svane kontinentalseng?Såpass gammel hadde jeg tenkt at den var i Gis bort-kategori...
![]() |
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man ta for en brukt Svane kontinentalseng?Gis bort mot avhenting. Da blir den borte samme dagen. Har du god tid kan du forsøke å selge den.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva kan man ta for en brukt Svane kontinentalseng?Gi bort tenker jeg også. Da kan de få en grei seng om man kjøper en overmadrass. Jeg hadde ikke betalt penger for en så gammel seng
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man ta for en brukt Svane kontinentalseng?
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva kan man ta for en brukt Svane kontinentalseng?Jeg ser på sånne kjøpe-selgesider på facebook, at det ofte skriver selges til høystbydende til over 0, og da får de gjerne noen kroner.
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva kan man ta for en brukt Svane kontinentalseng?Jeg la ut min 8 år gamle 140cm IKEA-seng, som sto ubrukt på et gjesterom i fire av disse åra, for 400 kroner eller noe slikt, bare for å se om det var noe interesse. Det var masse. Det går jo an å prøve å ta litt, og så heller flytte den til "gis bort" om ingen tar kontakt. 2000 er nok litt mye - se på hva tilsvarende legges ut for.
![]() |
![]() |
|
|