|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen?Bookatable kjører "restaurantfestival" der man booker bord via appen, og restaurantene som er med på opplegge tilbyr toretters til 250 kroner, såvidt jeg har forstått.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 18-02-16 kl 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen??Jeg fikk AKKURAT en e-post fra dem og tenkte nøyaktig det samme. Er det verdt å sjekke ut?
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen??Vi er nesten aldri ute og spiser, fordi det koster for mye. Så når vi først skal spise ute velger vi ofte steder vi vet vi har vært fornøyd med tidligere.
![]() |
#4 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen??Var på Onda sea, og fikk nydelig og ikke minst nok mat til å bli mett for 250 kr. Jeg syns det var veldig god valuta for pengene, en raus porsjon nydelig fiskesuppe til forrett, og Lysing til hovedrett.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen??
![]() |
#6 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen??Ja, booker via bookatable, funker veldig bra helt uten fuzz for min del hvertfall. Også blir man passet på i etterkant, man får mail m bookingref og sms fra restauranten på dagen så man ikke glemmer å gå.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen?Vi har testet. Fungerte supert. Vi oppgraderte til tre - retters på restauranten. Ble jo litt penger uansett, men billigere enn ellers. Det var også moro å prøve noe nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen?Får man velge hvilken som helst forrett og hovedrett fra menyen?
![]() |
![]() |
|
|