Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-16, 10:17   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen?

Bookatable kjører "restaurantfestival" der man booker bord via appen, og restaurantene som er med på opplegge tilbyr toretters til 250 kroner, såvidt jeg har forstått.

Noen som har testet ut? Og kan si noe om erfaringer? Både med appen generelt og happeningen restaurantfestival?

Foreløpig er det vel bare Oslo, Bergen og Stavanger som er med på ordningen, men jeg håper jo det funker og at det sprer seg. Også håper jeg Bookatable kan videreutvikles til at man både kan bestille bord OG det man vil konsumere etter hvert.

http://www.bookatable.com/no/offers/...42&csu=1134631

Sist redigert av Kirsebær : 18-02-16 kl 11:15.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 10:20   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen??

Jeg fikk AKKURAT en e-post fra dem og tenkte nøyaktig det samme. Er det verdt å sjekke ut?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 10:22   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er nesten aldri ute og spiser, fordi det koster for mye. Så når vi først skal spise ute velger vi ofte steder vi vet vi har vært fornøyd med tidligere.
Jeg ser for meg at sjansen for at vi hadde testet nye steder hadde vært større med et slikt opplegg.

Gammel 18-02-16, 10:39   #4
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var på Onda sea, og fikk nydelig og ikke minst nok mat til å bli mett for 250 kr. Jeg syns det var veldig god valuta for pengene, en raus porsjon nydelig fiskesuppe til forrett, og Lysing til hovedrett.
Vi endte nokså dyrt allikevel siden vi kjøpte en dyr vin til, men det er jo mulig å være mer nøktern på drikkevarer enn det vi var.
Vi kommer til å prøve minst ett sted til om vi rekker.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 10:41   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Var på Onda sea, og fikk nydelig og ikke minst nok mat til å bli mett for 250 kr. Jeg syns det var veldig god valuta for pengene, en raus porsjon nydelig fiskesuppe til forrett, og Lysing til hovedrett.
Vi endte nokså dyrt allikevel siden vi kjøpte en dyr vin til, men det er jo mulig å være mer nøktern på drikkevarer enn det vi var.
Vi kommer til å prøve minst ett sted til om vi rekker.

Og da booker dere via Bookatable? Det fungerer uten fuzz og knot?
Vi drikker så og si ikke vin, og er begge mest glad i vann eller brus til maten, så det trekker ikke opp for oss.

Gammel 18-02-16, 10:55   #6
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, booker via bookatable, funker veldig bra helt uten fuzz for min del hvertfall. Også blir man passet på i etterkant, man får mail m bookingref og sms fra restauranten på dagen så man ikke glemmer å gå.
Også får man en del tilbud i mailboksen i ettertid, det kan man melde seg av, men det er ofte interessante tilbud syns jeg.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 15:47   #7
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen?

Vi har testet. Fungerte supert. Vi oppgraderte til tre - retters på restauranten. Ble jo litt penger uansett, men billigere enn ellers. Det var også moro å prøve noe nytt.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 15:54   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har testet ut Bookatable og restaurantfestivalen?

Får man velge hvilken som helst forrett og hovedrett fra menyen?

Edit: Når jeg gikk inn på menyene, så ser jeg jo at utvalget er noe begrenset. Men det ser man jo heldigvis på forskudd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.