Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Legoland

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-07, 19:55   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Legoland

Vi drar til Legoland med ungene på onsdag. Jeg har reservert rom på Hotel Propellen, som ligger 500 m unna parken. Jeg er relativt kresen på hotellfronten og synes ikke hotellets hjemmeside gir noe særlig innblikk i hvordan hotellet er å bo på.

Noen som har vært der?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 23:28   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Legoland

Nei, for vi har bodd og skal også i år bo på Hotel Legoland, rett ved og inni parken. Helt topp opplevelse for store og små, og siden man får rabatt på parkbilletterne blir det ikke så superdyrt. Det er svømmehall rett ved siden av, og man har egen inngang til parken.

I år kommer vi til å betale 3250 DKR. for 2 voksne og 2 barn, 1 natt på hotell og 2 dager i park, inkl. frokost og (bra!) kveldsbuffet. Vi skal ha "vanlig" rom, men man kan også få ekstra stort rom eller temarom for 900 DKR ekstra per natt.

Gammel 18-06-07, 23:44   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du er kresen, kan jeg bare slutte meg til Muad'Dibs anbefaling: Legoland hotell er et fantastisk hotell for barn, og en del av selve opplevelsen når man er på Legoland.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 07:14   #4
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Vi ville gjerne bo på Legoland Hotell, men det var ingen ledige rom. Der ser det veldig fint ut.

Det skal visst ikke la seg gjøre å få booket noen andre rom, så da må vi pent ta til takke med Hotel Propellen. De hevder forresten å være 4-stjerners. Det er da noe.

Gammel 24-06-07, 09:14   #5
Fruktflua
Sperret

Standard

Nå er vi tilbake fra en topp tur.

Hotellet var flott, og jeg anbefaler det til barnefamilier. Saltvannsbasseng, badstu og solarium.
Det eneste jeg var skikkelig misfornøyd med på hotellet var frokostkaffen. Den smakte som varmt vann. Fikk dog ordnet en espressokanne med perfekt kaffe på dag nr 2.

Gammel 24-06-07, 09:42   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

I år kommer vi til å betale 3250 DKR. for 2 voksne og 2 barn, 1 natt på hotell og 2 dager i park, inkl. frokost og (bra!) kveldsbuffet. Vi skal ha "vanlig" rom, men man kan også få ekstra stort rom eller temarom for 900 DKR ekstra per natt.

Slik skal vi også bo om en ukes tid eller så. VI dropper imidlertid temarom, det er unødvendig i mine øyne. Det blir sikkert kjekt likevel. Jeg tror vi har betalt noe mer enn 3250, jeg må høre med mannen, det er han som ordner og fikser.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 12:55   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nå er vi tilbake fra en topp tur.

Hotellet var flott, og jeg anbefaler det til barnefamilier. Saltvannsbasseng, badstu og solarium.
Det eneste jeg var skikkelig misfornøyd med på hotellet var frokostkaffen. Den smakte som varmt vann. Fikk dog ordnet en espressokanne med perfekt kaffe på dag nr 2.

Så fint at dere hadde en flott tur.

Gammel 25-06-07, 00:28   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Flott at du ble fornøyd ! Høres godt ut med saltvannsbasseng.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.