|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Skybasert regnskapsprogram for forening?Trenger tips til brukbart program for å føre regnskap for en forening, helst noe som fins i skyen så vi slipper å knytte det til én persons datamaskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Skybasert regnskapsprogram for forening?Vi bruker styreweb i korpset. (http://www.styreweb.com/)
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Skybasert regnskapsprogram for forening?
Takk for tipset, her kan man jo shoppe modulene man trenger. Men jeg ser at dette er spesielt rettet mot typer forening som vi ikke faller inn under.
Øvrige dokumenter har vi lagret i Google Disc, så det er kun for regnskap at vi trenger et program. Tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skybasert regnskapsprogram for forening?Dette lurer jeg også på.
![]() |
![]() |
#6 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Skybasert regnskapsprogram for forening?Jeg jobber i Mamut i dag. Den funker fint for produksjonsbedriften, men den er ikke optimal for samvirkedriften (flere brukere, rundt 200 medlemmer, lite budsjett, behov for kontingenthåndtering, crm, dugnadsadministrasjon mm.).
![]() |
#8 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Skybasert regnskapsprogram for forening?
Husflidslaget bruker Visma e-accounting, jeg husker ikke hva det koster. Men om du kontakter Visma kan de sikkert gi noen tips om hvilket program som passer best, mener jeg chattet med en der. Det er forøvrig Visma som eier e-conomic også nå.
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Skybasert regnskapsprogram for forening?Noen som har prøvd eller har noen mening om PowerOffice Go? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|