|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Jada, det har gått til hodet på meg.
![]() |
#2 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Så nydelige
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Vildäpplet var kjempefin!
![]() |
#4 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Jeg elsker tynt garn og masse mønster så jeg sier go ahead. Særlig nr 2 var kjempefin. Dessverre har jeg allerede to hentesett, Dales Peacegenser og et par bunadstrømper på pinnene så jeg skal ikke en gang spørre hvor du fant dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?
Ja! Strikking og skatefilm!
![]() |
#10 |
Søt og rar
|
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Jeg strikker raske sjal og rare vester på pinne 4-5, og har sånne pinne-3-prosjekter liggende klare til innimellom, når jeg er i humør til langtekkelige greier. Jeg sliter mer med 40 cm glattstrikk på pinne 3 enn vanskelige mønster.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?OK, bra du har trua, Filifjonka. jeg vet ikke hva det er engang. :skrekk: Men det kan jo være noe i det at vi norsmenn er født inn i strikking, og har en genetisk forståelse som ikke andre har.
![]() |
#13 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Fine gensere, jeg synes ikke de ser spesielt vanskelige ut, men den det kan nok bli en tålmodighetsprøve.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?
Jeg tror muligens det er den jeg vil ha også. Først. Jeg skal kanskje ned på den gården som lager garnet. Si i fra om jeg skal ta med en garnpakke til deg også!
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Nydelige. Spesielt nr.2. Jeg sier go ahead! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Eg knakk plutselig mønsterkoden medan eg strikka Elgseter frå Sandnes, eg synest Vildäpplet ser omtrent ut til å vere same vanskelegheitsgrad. Mi erfaring er at når det først løsner, løsner det.
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Røda randen matcher profilbildet ditt |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: /strikkegalskap/ Hvor crazy er dette?Jeg ska strikke en genser i bohusstrikk av samme designer som nr 2 der! Er forberedt på å bruke lang tid da. Så gogogo! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|