|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Hvor kjøper dere pallekarmer?Jeg har bestemt meg for pallekarmgrønnsaksplanting i år, jorda vår er så leirete at tidligere forsøk ikke har hatt full suksess.
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmerPallekarmer skal jo passe til paller og vanlig størrelse er 120 x 80 cm. Halvpall er 80 x 60, men jeg vet ikke om det fins pallekarmer til dem, det vanligste er de store. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmerRusta har.
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmerVi kjøpte hos Jula og beiset de selv. Har to i høyden.
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmerJeg får av noen som har tilgang gjennom jobb, i tillegg til å kjøpe på Jula, Biltema, Plantasjen og andre sånne steder ettersom hvor det er billigst. Som -ea- sier er det standardstørrelser, og det finnes karmer til halvpall også, så 120x80 og 60x80 er alternativene. Det er ikke alle som har til halvpall, men Plantasjen har (forholdsvis dyre). Jeg beiser sjøl, da får jeg samme farge som terrassegolvet.
![]() |
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmer?Det kan være lurt å spørre en butikk, de får mye levert på pall og halvpall. Særlig der det er nyåpning eller ombygging, all innredning leveres på pall.
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmer?Vi får og sender varer hele tiden på jobb, alt pakket på paller, men det er kun spesielle ting som har pallekarmer. Tror fellesnevneren er farlig gods, eventuelt flytende varer f.eks. oljer og lignende i plastkanner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmer?Eg kjøpte herifrå i fjor. Han leverer på døra, utan at det blei hårreisande dyrt. :lat: http://www.finn.no/57325271
![]() |
![]() |
#12 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmer?
Pallekarmer brukes på mye forskjellig, men det er pant på dem slik at de blir som regel levert tilbake til fraktselskapet. Vi fakturerer ut mer for pallekarmer enn det koster å kjøpe dem hos f.eks. Rusta.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmer?Palmen, jeg fant en på Kløfta som solgte for 49,- pr stk, og tenkte å stikke og hente ved nærmeste anledning, hvis du vil kan vi ta med til deg også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Trøtt
|
Veldig gjerne!
![]() |
#15 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmer?Har nett opp tatt på gummistøvler og inspisert området. 6 karmer blir perfekt! Vi drar bort i kveld, hjemme fredag kveld. Så neste helg er vi hjemme!
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmer?Mannen henter pallekarmer, seks til deg, seks til meg, på torsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere pallekarmer?Jeg kjøpte tretti pallerkarmer hos pallekarmfabrikken, de var feilvare og veldig billige. betalte 30 kr. stk pluss litt frakt.
![]() |
|
|