|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?Jeg må få sådd tomater, agurk og chili i løpet av uken. De skal på et kjøkken i kjelleren og der er det kjølig og litt dårlig belysning. Jeg har plantelys og varmematte stående. (Og radio, men den er til meg og ikke plantene.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?
Jeg flytter alt mitt fra varmematte og under lys så fort det spirer, det ser ut til å funke bra.
![]() |
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?Jeg husker ikke hva mine står på nå, de står med timer som ikke er justert på siden i fjor. Jeg tror mitt går av klokka 23 og på klokka 7, plantene vil vel i alle fall ha åtte timer natt. Jeg mener å huske jeg hadde kortere først, men justerte opp, fordi jeg gjerne står og pusler i vinterhagen på kveldstid og trenger lys.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?Mine har glemt å få natt i år. Har ikke timer på dem nemlig, husker ikke hvor den ligger, så jeg plugga i kontakten, og der har den stått.... Ammetåke. Klart de vi ha natt, men skal de få de må jeg finne timeren, for garantert glemmer jeg å slå på ellers
![]() |
|
|