|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger tips til ny ansiktskremFavoritt ansiktskremen min er gått ut av produksjon og er ikke lengre å finne. Er derfor på jakt etter en ny ansiktskreme Normal hud, bør ha soldater og passe hud som har begynt å rynke seg litt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til ny ansiktskremSoldater? Solfaktor? Jeg bruker en fra elixir med solfaktor 30 som også gir fukt.
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Trenger tips til ny ansiktskremHvordan kjøper du produkt fra Elixir, Trulte? Må man gå til hudpleier for å kjøpe eller kan jeg gå innom disken og si at jeg ønsker en krukke uten for mye mas om å bestille time?
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Trenger tips til ny ansiktskremHudpleie,ja. Jeg har den supersvære. Koster over 1000 kr. Men holder veldig lenge! Alle produkter kan man bare gå innom å kjøpe. Elixir er luksus.
![]() |
#5 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Trenger tips til ny ansiktskremUt ifra et galenisk synspunkt og kunnskap om innholdsstoffer, er det ofte ingen grunn til at enkelte kosmetiske produkter skal være så utrolig mye dyrere enn andre.
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Trenger tips til ny ansiktskremJeg har nettopp gått over til Kiehls. Billigere enn Ole Henriksen og Dermalogica. Drøy i bruk sammen med oljen deres. Og helt luktfritt, jeg er så sensitiv på lukt om dagen. Kiehls har de på Steen&Strøm i Oslo og på Gimle Parfymeri som leverer lynraskt.
![]() |
#7 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Trenger tips til ny ansiktskremJeg liker veldig godt apotekserier, Vichy og La Roche Posay, bl.a. Nå er jeg også blitt veldig glad i No. 7 fra Boots, har serum, dag- og nattkrem derfra, gode produkter, drøye i bruk og ikke spesielt dyre.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Trenger tips til ny ansiktskremHar ikke funnet en eneste krem som kommer i nærheten av Shiseido Benefiance Wrinkleresist 24. Aldri klart å bli fortrolig med noen apotekserier, selv om jeg har prøvd i blant. Den er dessverre ganske dyr, men veldig drøy. Jeg bruker heller pengene på god krem enn på hudpleie i salong, har hatt svært liten og kortvarig effekt de få gangene jeg har prøvd noe sånt. Ellers syns jeg Lancôme også har gode produkter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Trenger tips til ny ansiktskremBruker ofte Nr7 fra Boots, har også brukt denne som er supergod:
![]() |
|
|