|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Lavtvoksende, flerårig blomstrende plante som ikke blir spist av rådyr?Ja, det skulle jeg hatt. Sist redigert av Cuyahoga : 24-02-18 kl 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Lavtvoksende, flerårig blomstrende plante som ikke blir spist av rådyr?Aner egentlig ikke om dette er innenfor tema, men har lest om at noen har laget en liste over planter som er sikre for rein, som de er plaget med i Hammerfest, tror jeg der var. Hagelaget der, kanskje? Eller var det Honningsvåg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Lavtvoksende, flerårig blomstrende plante som ikke blir spist av rådyr?Takk, ea, jeg kan søke litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lavtvoksende, flerårig blomstrende plante som ikke blir spist av rådyr?http://www.nhm.uio.no/fakta/botanikk...r/anti-raadyr/
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Lavtvoksende, flerårig blomstrende plante som ikke blir spist av rådyr?Danskene vet råd.Hvilke planter kan rådyr ikke lide
![]() |
|
|