|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Dattera mi skulle få seg 3 mnd VIP abonnement på Moviestar Planet. Jeg la inn kjøp og trykte Apple ID kode.
![]() |
#2 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Fjerne kortet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Jeg prøvde å finne innstillinger inne på spillet, men fant det ikke. Jeg sender de en Mail og ber om å slette kontoen, så får keg prøve å få refundert iallefall den siste transaksjonen på 500 kr
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Det er jo på itunes du må fjerne kortet ditt vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Det er viktig at det står i iphonen/ipaden sine innstillinger at den alltid skal be om passord ved kjøp. Jeg pleier å få mail med kvittering fra Apple dersom vi har kjøpt apper og der er det en link man kan trykke dersom man ikke har kjøpt dette selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Apple er ofte grei å betaler tilbake. Jeg fikk refundert 10000,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Du må gå inn på iphonen eller ipdaden (der hun spiller fra) og sette på at det skal kreves kode ved kjøp. (generelt /restriksjoner). Skru på restriksjoner, slik at det krever en kode å endre dem, også skrur du av kjøp i app.
![]() |
#9 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!
Takk
![]() |
#10 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Høres riktig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Huff, det er skummelt å legge igjen kortinfo på alle disse "app"stedene.
![]() |
#12 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Jeg blir tappet for penger fra Moviestar Planet!!Jeg kontktet support for Apple-ID,og fikk tilbake pengene uten problem Synes det var veldig bra! Hadde samme problem med PS4, og ble tappet for 8000,- der fikk vi ikke tilbake 1 øre.
![]() |
|
|