|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hva skal jeg ha i verdens største potte?Jeg har fått en kjempepotte av en venninne som ryddet i event styling-lageret sitt.
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 28-03-16 kl 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Masse blomster i forskjellige farger. Noen som henger ned langs siden, og noe litt høyere i midten.
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?
Monter en stige.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
Det er bare å velge de rette plantene som ikke trenger så mye stell.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Søyleepletre! Vårt har vært i litt varierende form, men har gitt masse epler de beste årene. Og vi har IKKE grønne fingre...
![]() |
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Bruke som badestamp.
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Plante noe som henger, ja. Petunia er ganske vanskelig å drepe. Eføy også. Ellers er svaret selvsagt å spørre Harriet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Jeg hadde plantet et eller annet tre oppi den.
![]() |
#13 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Noe som henger. Hvis du planter et tre tror jeg det er fare for at den velter ved første vindkast.
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Jeg ville vurdert en rød japansk lønn.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 29-03-16 kl 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Jeg synes det fineste i den type krukker er en lav og frodig grønn plante. Kanskje en med noen små blomster på, men helst bare grønn. En lav og buskete bregne eller en hardt klippet buskbom ville også vært fint. Jeg hadde ikke villet gjort den enda høyere med trær elns. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Jeg har så lyst til å svare det opplagte her: en kjempebæsj, selvsagt!
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Oooh! Den var fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva skal jeg ha i verdens største potte?Du må også tenke på mulighet for overvintring. Mange planter dør om de blir stående ute i krukke om vinteren, avhengig av hvor man bor, så klart. Er det mulig å flytte beistet inn for vinteren? For hvis ikke, så vil du kanskje ha en plante som er så billig at du kan erstatte den hvert år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|