|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Gassgrill - Weber vs Jamie OliverJeg tror snart vi kan si at den gamle grillen vår er brukt opp etter 15 år, og jeg myser etter ny.
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverVi kjøpte en Jamie Oliver grill i fjor, med samme vurdering som deg. Vi stod på obs, så på Webergrill, og så at en får jo mye mer for pengene på jamie Oliver. Sjekket vurderinger på nett, som så greie ut, så da endte vi med en jamie-grill med 4 bluss samt sidebrenner. Men om jeg er 100% fornøyd vet jeg ikke helt. Jeg syns ikke den greier å kjøre den opp i skikkelig varme, men har samtidig ikke noe å sammenligne med, siden den vi hadde før denne her var en ganske liten billig sak.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverOg så lurer jeg på sånn sidebrenner - bruker man den?
![]() |
#4 |
Hekta
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverHehe, vi har ikke brukt den. Vi driver jo på inne på stekeplatene uansett.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie Oliver
Nei, man gjør ikke det med mindre man har lang vei til kjøkkenet og velger å koke ris eller andre ting ute med grillen. Mao. ikke en problemstilling for deg.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverVi endte med en Landmann til Øen, for å få mer for pengene. Jeg er dessverre ikke like fornøyd med den som vår 15 år gamle Weber, med samme problem som Erica; den blir ikke varm nok. Pizza, f.eks., skal jo ta 3-5 min, men det gjør det absolutt ikke.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverBra med erfaringer!
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverVi kjøpte ny grill i fjor, en Weber Q300 eller hva den nå heter. Stor nok for oss og er lett å flytte på. Det var ikke noe problem for mannen å flytte den ned i kjelleren alene i høst, for å få den bort fra vær og vind i vinter. Noe helt annet en den gamle Landmanngrillen vår.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverJa, det er jo et helvede å flytte den inn og ut også, det gamle skabberakket.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
Klart hun kan.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverLook! Prettypretty!
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
Det er ikke et helt ekte utekjøkken - det er bare grillen og et sidebord. Og hageslangen når jeg skreller poteter/skyller salat/gjør andre ting der det trengs vann. Det er ikke så langt inn til oppvaskbenken at vi har brydd oss med å lage et helt kjøkken. Dessuten har vi bare hatt hytta i 9 år, så vi er liksom ikke helt innbodd enda.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverDen finnes i gul også, Candy!
![]() |
#19 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverBasert på kvaliteten til stekepannenen fra Jamie, hadde jeg valgt Weber.... men klart om prisforskjellen er stor så kan det jo fortsatt lønne seg.
![]() |
#20 |
Hekta
![]() Sv: Gassgrill - Weber vs Jamie OliverDet er denne modellen vi har, Polyanna. Når vi fyrer med alle blussene på fullt så greier den så vidt å komme opp i 230-250 grader. Det er som Candy skriver over her litt lite til pizza. Til det meste annet fungerer det greit altså.
![]() |
|
|