Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Helstekt/Ovnsbakt laks eller ørret til koldtbord

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-16, 13:06   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Helstekt/Ovnsbakt laks eller ørret til koldtbord

Vi har et 80-årslag å feire så begynner så smått å planlegge maten. Og så har jeg tenkt å prøvelage.

Det må bli så enkelt som mulig og så rimelig som mulig da det ikke er igjen så mange å spørre når hovedpersonen selv ikke skal involveres mer enn å tro at det kun skal være familieselskap og at hun skal få lov til å lage en kake, Verdens beste. Resten skal vi andre ordne.
Det er ikke så mange å spørre så derfor enkelt.
Mange av gjestene er også gamle så skal ikke pålegge de noe. Andre er studenter og andre igjen er ikke så enkle å spørre av ulike årsaker. Flere er tilreisende så det blir vanskelig å be om hjelp. Uansett må det bli så enkelt som mulig.

Derfor tenkte jeg på helstekt rød fisk. Men velger man laks eller ørret? Den skal serveres kald som en del av et koldtbord.
Hva velger dere?
Trenger også konkret tips, oppskrift for å tilbrede fisken

Sist redigert av GinaK : 13-04-16 kl 13:30.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 13:20   #2
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helstekt/Ovnsbakt laks eller ørret til koldtbord

Denne likte jeg godt! http://www.frutimian.no/2013/04/16/k...l-og-persille/

Gammel 13-04-16, 14:05   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helstekt/Ovnsbakt laks eller ørret til koldtbord

Takk for tips. Tar gjerne imot tilbredning av en hel fisk også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.