Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Takkekort, finner ikke en passende mal!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-16, 23:28   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takkekort, finner ikke en passende mal!

Kan noen hjelpe?

I hodet mitt ser jeg for meg dette: Jeg har tre bilder jeg vil bruke. Det ene er liggende og svart/hvitt, de to andre er i farger og stående. Jeg tenker at det liggende skal være på forsiden av et rektangulært brettet kort (med brett i siden, evt på toppen), og de to andre ved siden av hverandre inne i kortet. Selve takketeksten skal stå på siden uten bilde. Evt pynt/ design må være stilfullt og diskret. :vanskelig:

Trodde det var en smal sak å finne et brukbart design på diverse nettsider, men dengang ei, selv om jeg har kompromisset på kravene. Et ufravikelig krav er dog at alle bildene skal være med.

Hva kan jeg gjøre?

Hilsen Kravstor

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-16, 23:30   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takkekort, finner ikke en passende mal!

Fotoknudsen har hatt mange gode løsninger tidligere.

Gammel 02-05-16, 23:30   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestille hos trykkeri? Eller lage designet selv i Photoshop, og printe selv?

Gammel 02-05-16, 23:36   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fotoknudsen har hatt mange gode løsninger tidligere.

Jeg har sett på alle de "vanlige" sidene, tror jeg. Men har ikke funnet en mal mal hvor jeg kan putte inn alle tre bildene. Og som er brettet.

Gammel 02-05-16, 23:38   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Bestille hos trykkeri? Eller lage designet selv i Photoshop, og printe selv?

Det siste: Altfor avva for meg. Tenkte tanken, men jeg må betale noen for å gjøre det i tilfelle.

Bestille hos trykkeri går vel an. Men 27 takkekort? Gjør de sånt? Og det koster ikke flesk? Det bør helst ikke koste så mye...

Gammel 03-05-16, 07:19   #6
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Optimalprint.no?

Gammel 03-05-16, 07:22   #7
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du sjekket elitefoto.no ?

Gammel 03-05-16, 11:13   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Eurofoto kan du fjerne alle elementene fra malen, og legge på de elementene du selv vil ha. Jeg gjør alltid det med julekortene. Velger en veldig enkel mal, fjerne de forhåndsvalgte elementene, og legger kun på bildet jeg vil ha.

Hvis du trenger hjelp, så kan du sende meg bildene hvis du vil? Jeg får nok ikke sett på det før i morgen, uansett.

Gammel 03-05-16, 11:22   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Hvis du lager det selv, i en pdf-fil, så kan du sende det til et vanlig trykkeri. Men greit å snakke med dem først, for det skal gjerne være litt kant igjen rundt kortet og sånn.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-16, 12:51   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Tusen takk!

Så at Fotoknudsen har den muligheten også, altså til å designe fra bunn. Hvis jeg ikke får det til selv, vil jeg gjerne benytte meg av tilbudet ditt, Niobe!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.