|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Mure høybed eller bygge i tre?Vi totalrenoverer alt som kan renoveres kan inne og ute. I den forbindelse tar vi litt i hagen også.
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Mure høybed eller bygge i tre?Her var noen fancy, men jeg tenker det fort blir dyrt i de størrelsene jeg skal ha?
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 04-05-16 kl 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Mure høybed eller bygge i tre?Jeg tror jeg ville bygd dyrkingsbed som også kan bruke ekstrastæsj som passer målene til pallekarm, også ville jeg benyttet anledningen til å få laget kaldbenk-topper til å ha oppå.
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Mure høybed eller bygge i tre?Jeg har tenkt å ha murbed som er forhøyet istedet for pallekarmer etterhvert og har tenkt meg noe som dette:
![]() |
|
|