|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Legge duk over ugress?Ja, men det må være helt lystett og relativt lufttett. Jeg har tatt knekken på endel ugress på den måten. Ellers er seff round-up kjappere, men også veldig uheldig for miljøet.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Legge duk over ugress?Jeg har kommet til den ultimate løsningen: Gravemaskin! Jeg får nå gravd opp hele greien, røtter, ugress og alt. Så fyller jeg på med ny jord og begynner på scratch.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Legge duk over ugress?Jeg har prøvd både papp, duk og plastsekker. Jeg tror nesten jeg holder en knapp på sistnevnte, men det egner seg jo best på mindre områder.
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Legge duk over ugress?
Asfalt?? 😂
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Legge duk over ugress?Jeg har ikke turd gjøre det, fordi jeg bare ser for meg brunsneglene kose seg under der. Jeg finner dem under mose og under stener og de elsker tydeligvis løvetannrøtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Legge duk over ugress?Jeg ville strød ganske tykt med ferramol eller blitt kjent med en bonde som kunne kjøpt sluxx for meg til å ha under duken. Jeg har ikke vært spesielt plaget av snegler under duk. Har sjekket.
![]() |
|
|