|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?Jeg dumpet innom en fantastisk garnbutikk, uten å ha en plan. Det gikk såklart skeis, og jeg sitter nå med to nøster garn av 50 % babykamel og 50 % silke. Tynt garn, fingering. Jeg betalte 850 kr for de to nøstene a 100 gram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?850 kroner for to nøster garn??! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?Sjal. Utrolig mange fine på ravelry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Søt og rar
|
![]() Sv: [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?Jeg ville brukt begge til å lage et sjal. Evt. tofarget, om det er to farger og de passer sammen. Om det er to farger og de ikke passer sammen, må jeg tenke litt videre..
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?Jeg er enig med anbefalingene om sjal jeg også, men synes også denne er fin nå på sommeren:
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?Får du sett her Pepper Lemon? http://www.ravelry.com/projects/Hjer...-winde-verweht
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?Det var veldig fint, Hjertensfryd. Men jeg er liksom ikke helt typen til å bruke sånne ting. Kanskje det bare er tull av meg med et sjal. Kanskje med mindre jeg hekler det. Ting blir seende litt "tyngre" ut når det er heklet, stemmer ikke det? Ærh, kanskje jeg like gjerne bare skal lage noe til babyen. Lue eller noe sånt. Sånne som meg skal ikke kjøpe garn uten å ha noe prosjekt. Det blir bare tull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?Jeg holder på med et sjal designet av ei som heter Melanie Berg / mairlynd. Synes sjalene hennes er utrolig fine. De fleste er ikke hullstrikk, men litt fancy varianter av rillestrikk.
![]() |
#15 |
Peppy!
|
![]() Sv: [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?
Takk! Hos henne fant jeg faktisk et som kunne fungert godt. Det har jeg nok garn til også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Peppy!
|
![]() Sv: [wooops!] Hva skal jeg strikke/hekle av dette garnet?Jeg endte med å kjøpe oppskrift på Whistler Shawl. Det ser ut til å være en dårlig idé, jeg tror jaggu det var for vanskelig mønster. Jeg klarer ikke lære rytmen i mønsteret, så jeg må sitte med det foran meg, og ta stitch by stich. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|