Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Skryt, skryt, skryt - bikkjer og barn

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-16, 15:06   #1
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Skryt, skryt, skryt - bikkjer og barn

Det er lov til å skryte her, er det ikke?

I helgen var vi - 13-åringen og jeg - på hundeutstilling på Skarnes. Lørdagen var det årets spesialutstilling for Retrievere og søndagen var det clubshow for Retrievere. Og hvilken helg det ble! Åtte rosetter med hjem

Men det beste av alt - 13-åringen er så flink til å vise hund og han fikk så mye ros, av vilt fremmede mennesker. Jeg visste jo at han var flink men han har bare holdt på et drøyt år med dette og helgen ble litt småstress med tre hunder som skulle vises (og han ville vise alle selv) og siden alle gjorde det bra ble det mye ut og inn og frem og tilbake i ringen. Men han fikset det - med meg ivrig ringside og selvfølgelig begynte jeg å grine da en av hundene vant klassen sin. Hva det vil si for en 13-åring å bli vinket helt først av dommeren når det er 11 med i klassen - ja, det er svære greier.

Såh... Må vise dere pinsehelgen vår da:

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.