|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Retromum
|
![]() Mineralpudder foundation - hvordan få den til å smelte inn i huden?Jeg har for første gang på flere år prøvd meg på foundation da jeg har måttet holde meg unna pga eksem i ansiktet. Jeg har fortsatt eksem men ikke så ille som tidligere. Det er ikke snakk om å bruke foundation til daglig, det vil ikke huden tåle. Jeg tenker at mineralpudder foundation vil være best egnet for huden min og har derfor begynt å prøve ut ulike merker. Men jeg har problemer med at huden ser pudret ut, foundationen smelter ikke inn i huden slik jeg har hørt at den skal gjøre. Hva skal man gjøre for å få denne type foundation til å smelte inn i huden? Jeg har prøvd 3 merker så langt, lily lolo, Glominerals og Jane Iredale, alle ble mer eller mindre pudrete på ansiktet mitt.
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Mineralpudder foundation - hvordan få den til å smelte inn i huden?Kva slags kost bruker du? Eg merker enorm forskjell på om eg knuser pudderet i lokket med den kosten frå ID bare minerals, som eg har kjøpt på Kicks og på om eg forsøker å bruke ein billig sminkekost med mjuk bust.
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mineralpudder foundation - hvordan få den til å smelte inn i huden?Enig med nokon. Stor forskjell.
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Mineralpudder foundation - hvordan få den til å smelte inn i huden?På meg ser mineralpudder tørt og stygt ut uansett om det påføres med den vidunderligste dyre kosten, har nemlig fått det på endel ganger hos hudpleier etter å ha fikset øyenbryn. Men jeg ble ikke noen kunde på det gitt, det passer rett og slett ikke for all hud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mineralpudder foundation - hvordan få den til å smelte inn i huden?For å få det til å smelte inn, må du bruke "rå makt" og massere i sirkelbevegelser, og ærlig talt tror jeg ikke det er det gunstigste for eksemhud, som man helst bør behandle litt forsiktig.
![]() |
#7 |
Tatt på
|
![]() Sv: Mineralpudder foundation - hvordan få den til å smelte inn i huden?Da jeg skulle kjøpe pudder sist, var jeg innom Kicks og der ble jeg avbefalt mineralpudder for min litt tørre hud med veldig fet t-sone og store porer. Jeg kjøpte istedet et annet lett pudder som jeg bruker over en BB-krem ved behov.
![]() |
|
|