|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Jeg trenger vegger på kjøkkenet mitt. Sist redigert av Cuyahoga : 11-09-16 kl 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Jotun Sommersne på de lyse veggene og Sjøgløtt eller noe slikt over benkene. Enten maling med glassplate eller fliser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Grønnblå og kobber er kjempefint sammen. Om du ikke vil ha så mange ting eller detaljer i kobber er oransje også fint synes jeg. Eller rødt eller rosa eller lys brun eller lilla eller gul.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Tror jeg ville hatt en lys veggfarge, med et såpass mørk innredning. Tror jeg.
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Palisanderblå kunne blitt veldig fin på en vegg her, tror jeg.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Tør jeg foreslå en astronaut på veggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:De er nydelige. M^2, men litt for mye for kjøkkenet vårt, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Skal stolene og barkrakkene ha farge? I så fall ville jeg valgt nøytrale vegger - i en eller annen lun hvitfarge. Kan du ta igjen en farge fra stua?
![]() |
#16 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Juryen har nå gått bort fra tapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Hvilken himmelretning ligger det? Er det mye lys?
![]() |
#20 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Nei, men! Enda en kjøkkentråd!! :what:Vinduene er østvendt, og rommet oppleves som lyst, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|