|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() [Bokhyller] Billy eller Bestå?Og hvilken farge?
![]() |
#2 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Et tips : Billy går ut av ikea sin produksjon nå så blir ikke å få tak i ekstradeler og sånt etter hver . På ikea Leangen anbefakte de meg å kjøpte alt jeg skulle måtte trenge nå. Men jeg valgte en annen serie .den er ny men husker ikke hva den het
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Jeg liker designet til Billy best, det er unnselig og lite bråkete. Jeg har hatt mine Billy-hyller i ti år og er fremdeles ikke lei dem.
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Jeg hadde valgt de brune i askefiner, synes brunsvart fort virker litt hardt. Hvitt kan være fint, men jeg hadde aldri giddi å male om. Jeg har brune Billy-hyller (en utgått farge) og laurbærgrønne vegger sjøl, trives godt med det, og ser ikke for meg å bli lei de neste 30 åra...
![]() |
![]() |
#5 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Viss billy går ut av produksjon er det ute med meg, for å sitere bibelen. Når det er sagt, brunsvarte er veldig fin farge!
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Går Billy ut av sortimentet? Det er jo helt krise! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Hvor godt passer bordet og askefineren sammen? Om de er veldig like eller i samme tone så hadde jeg nok gått for det. Ellers innebygget i hvitt, tror jeg. Vi har de mørke på sommerhytten og jeg er litt lei dem, de stjeler mye lys, men har de godt med lys på seg så er det jo greit. I tillegg er det litt avhengig av hva man vil signalisere med rommet. Ro og avslapping går jo bra med det mørke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Jeg tror og jeg har valgt billy. Mest fordi de bygger mist ut i rommet. (tror jeg i alle fall) -
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?
![]() |
#12 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Billy blei endra for eit år eller to sidan. Går den nye modellen ut, altså? Vi har nemlig strevd med å få tak i fleire hyller i same mål som den gamle modellen.
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?
Hæ? Hvor finner du info om dette? Billy ble endret for knappe to år siden, men jeg finner ingen info om at de skal ut av produksjon.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Til blått gulv ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Billy er klønete om man har mange ringpermer, ellers foretrekker jeg også dem. Den brunfargen var fiiiiin, jeg lurer på om jeg kanskje trenger noen flere et sted? (Nei. Har 10 høye og 2 lave fra før, pluss en Liatorp).
![]() |
![]() |
#18 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Jeg synes Billy er i dypeste laget som bokhyller og hadde ikke valgt bestå hvis de er enda dypere.
![]() |
#19 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Billy ut?!
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: [Bokhyller] Billy eller Bestå?Tusen takk, alle! Det blir hvite hyller - har tvilt meg frem til det. Også fordi jeg vurderer å male alle veggene i Kveldshimmel, og da maler bokhyllene også.
![]() |
|
|