|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
[Anbefaling] Chef's Table på NetflixFor de som ikke har sett serien før, dersom du liker å lese om og spise fantastisk mat så er det den ultimate kose-seg serien. Hver episode tar for seg en superkokk som har en svært distinkt stil.
|
|
|
#2 |
|
...we have cookies
|
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixJeg har ikke sett hele sesong 1 enda; de episodene jeg har sett har vært så fantastiske at jeg nesten har kjærlighetssorg over å ikke ha noen å dele de med. Og så har sesong 2 kommet!! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixJeg elsker denne!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixDette må jeg nok se! Alinea!
|
|
|
#7 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixDette høres definitivt ut som noe for meg.
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixNå har jeg sett de to første episodene. Dette kan bli dyrt.
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på Netflix
Jeg skal til patagonia.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixSå, siden dere har sett dette, og kanskje til og med er noget interessert i temaet sånn generelt: Har dere noen skikkelig snasne stalltips å komme med til oss hvis vi feks skulle dra til London for å feire vår 10 års bryllupsdag i slutten av juni neste år?
|
|
|
#13 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixJeg har sett episoden fra Fäviken, siden et besøk der har stått på ønskelista lenge (og det er ikke langt unna). Skal nok se resten også.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixTakk, takk og takk for denne anbefalingen!
|
|
|
#16 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixFor en vidunderlig serie! Takk for anbefalingen.
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixOioi! Chef's Table France har kommet! 4 episoder bare. Men lell!
|
|
|
#18 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Anbefaling] Chef's Table på NetflixHvordan har jeg klart å gå glipp av denne serien? Må se! Tusen takk for tips! |
|
|
|
![]() |
|
|