|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Anbefal meg en krimserie!Merker at det nærmer seg ferietid og da tyr jeg ofte til krim. Jeg trenger noe som er skikkelig fengende, gjerne en lengre serie med bøker. Jeg har lest Kepler og digget bøkene, likte at det var såpass skummelt. Hva finnes som er litt i samme gata? Må kunne lastes ned til Kindle.
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Jeg vet ikke hva du finner på Kindle, men jeg liker veldig godt bøkene til bl.a. M.J. Arlidge, S.J. Bolton/Sharon Bolton, Alex Marwood, Yrsa Sigurdardottir og Tana French.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Robert Dugoni's Tracy Crosswhite serie er bra. Det samme er Elena Forbes's Mark Tartaglia serie, bøkene til Gillian Flynn (Gone Girl, Dark Places, Sharp Objects), James Oswald; Inspector McLean serie og Joe Verdon: David Gurney serie. Vil tro alle disse kan kjøpes til Kindle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Alex Barclay's Ren Bryce serie er også veldig bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Har du lest bøkene til Juss Adler-Olsen om avdeling Q? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Takk for alle gode tips!
Tusen takk for tilbudet, det var veldig snilt. Jeg tror jeg skal prøve å få tak i de på Kindle, siden vi skal på en lengre flytur og det er innmari deilig å slippe å ta med papiret.
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Vet ikke noe om Kindle, jeg leser papirutgave.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Johan Jæger sine, litt i samme genre som Lier Horst, Chris Tvedt og Adler.."
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Jeg liker veldig godt Jørn Lier Horst sine bøker. Ellers liker jeg bl.a. Jørgen Jæger, Jørgen Brekke, Eystein Hanssen, Minette Walters, Karin Slaughter, Ann Rosman, Camilla Läckberg, Samuel Bjørk, Hjort og Rosenfeldt, Jan Erik Fjeld og Jo Nesbø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Bøkene om avdeling q, likte jeg veldig godt.
![]() |
#16 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Hjort og Rosenfeldt! Elsker disse bøkene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Jeg likte bøkene til Frode Granhus! Spennende, nordnorsk og overraskende.
![]() |
#18 |
Off the map.
|
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!
Er du på Storytel? Føler jeg har hørt "alt", evt så er det ufullstendige serier av det jeg kunne tenke meg å høre. Hører både på svensk, norsk og engelsk.
![]() |
#19 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Anbefal meg en krimserie!Ja, det er nesten bare lydbøker jeg "leser", kun Kindle eller papirbøker i ferier. Hører også på norsk og svensk, engelsk har jeg til gode siden jeg bare har hørt lydbøker de siste to, tre månedene. Veldig fornøyd med tjenesten! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|