Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Fortell meg om wifi på hytta

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-16, 22:06   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fortell meg om wifi på hytta

Vi har kjøpt fjellhytte som kommer til å være i bruk hele året. Av ymse årsaker kommer vi i perioder til å ha bruk for å ha delvis raus tilgang på mobildata i en eller annen form. Jeg har lett litt rundt etter alternative løsninger, i all hovedsak tilbys det abonnement med fast datamengde i måneden.

En god, blomstrende, venninne av meg har hytte i Sverige og der har de en løsning der de kan kjøpe datapakker ved behov. Finnes i det noen som leverer liknende tjenester i Norge? Eller er det andre som har løsninger der grunnpris og grunnpakke er liten, men det er enkelt å kjøpe til eller oppgradere datamengden ved behov. Jeg vil anta vi har behov for mye data 2-4 måneder i året.

Dere som har wifi eller mobildataløsninger i fritidsbolig, hva slags løsning har der, og hva er erfaringene?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.