Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Møblering ny stue - nytt hus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-16, 13:13   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Møblering ny stue - nytt hus

Huset jeg bygger er snart ferdig, og jeg har så vidt begynt å fundere på hvordan jeg skal møblere. Foreløpig så tenker jeg å prøve å bruke de møblene jeg har, men jeg er veldig åpen for å supplere/bytte ut etter hvert, men det har jo kostet nok å bygge hus, så møbelbudsjettet er ikke spesielt stort.

Men altså. Jeg har åpen stue/kjøkkenløsning og det er salongdelen jeg nå lurer på hvordan jeg skal løse møbleringsmessig. Jeg har nemlig to store 3-setere som de siste årene har blitt delt på vanlig stue og loftstue fordi det ikke har vært plass til å ha dem samme sted. Nå lurer jeg på om jeg kan få plass til dem i salongdelen av stua.

Her er et par bilder:

Sofaene er for øvrig grå og ganske firkantede, og jeg har valgt en hengelampe der den ledningen som stikker ned er, altså ganske midt på. Så jeg bør vel ha et slags stuebord der?

Her er lampa:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.