|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsAv alle overskrifter man ikke noensinne trodde man skulle lage.
![]() |
#2 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsHar dessverre ingen ting å komme med av lure ting ville bare si gratulerer med nytt familiemedlem og insistere på å få se bilde!
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsTakk, takk.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsGratulerer med hund! Jeg elsker jo Eurasiere, så jeg synes jo du har gjort et veldig godt valg av hund!
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetips
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsKjør t-bane, trikk og buss med henne. Det er det veldig greit at hundene er vant til, så slipper man en superstressa, superivrig sak hvis man plutselig MÅ ha med bikkja på banen i rushtiden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsEtt godt hundekurs i hverdagslydighet . Vi har gått kurs hos din beste venn mens flere andre også anbefaler Lundquist hundeskole . Man lærer mer enn man tror og det er greit å ta ett kurs mens hunden er ung . Vi deltok hele familien . Klare regler for hva som er lov mm som hele familien følger . Øv tidlig på å pusse tenner . Storm elsker det ikke , men det går nå helt greit . |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsJa, ta henne med over alt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsSosialisering! Ta hunden med på det meste der det virker naturlig å ha med hund.
![]() |
#10 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsDet jeg skulle ønske jeg hadde gjort fra starten av var at den skal godta kloklipping, liggende på rygg i fanget mitt. Dette er også en fin lederskapsøvelse.
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
Kloklipping? Her trenger jeg mer inngående informasjon, merker jeg.
![]() |
#12 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsVi har en 1-åring og det vi har gjort som vi er fornøyd med er:
![]() |
#13 |
rakkarpus
|
Hehe, hunden må klippe klørne jevnlig, helst ukentlig, men ihvertfall månedlig.
![]() |
#14 |
Fartsfantom
|
Gratulerer med hund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
rakkarpus
|
Mye lurt. Ville også hatt hunden vår unna sofa hvis jeg skulle begynt på nytt, han har veldig lyst spise av putene når han er sliten/trøtt.
![]() |
#16 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsJeg ville også dratt på hundekurs så fort som mulig, noen hundeskoler har sommerkurs som går feks over ei helg.
![]() |
#17 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsKurs, kurs, kurs - og håndtering og miljøtrening. Det meste er nevnt over.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
Erica: Prøv å ignorere ringeklokken helt til hunden har slått seg til ro. Først da lukker man opp. Kan være litt kjedelig for dem som vil inn, men det får bare være.
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsÅ kjøre med henne løs i bilen er helt uaktuelt, mannen skal ut og kjøpe bur til å ha i bilen i morgen.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Adrienne er blitt hundeeier og trenger dine beste hundetipsOslo Hundeskole har kurs på tidlig kveld. (Ikke akkurat tidenes timing at jeg akkurat denne uken tilbringer fire kvelder kl. 18 med hund, men jaja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|