|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sommerstrikk - trenger ideerHjelp, strikktøyet mitt (jakke fra Sandnesgarn) er alt for stort å dra med seg på ferie. Har noen tips til sommerstrikking? Ikke for stort strikketøy, passer i veska, gjerne også på stranden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerstrikk - trenger ideerHva med sokker i tynt garn som kan brukes til julegaver? Eventuelt votter?
![]() |
#3 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerstrikk - trenger ideerVotter, sokker, luer. Eller kluter. Kjøkkenkluter er (som regel) enkle å strikke, og veldig kjekke i bruk!
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerstrikk - trenger ideerJeg er tom for prosjekter nå, og innser at sommeren ikke er tiden for store prosjekter i ull. Jeg har derfor startet prosjekt bruke opp restegarn, til både kluter og kosedyr. Først og fremst hekling, men kluter funker jo med strikkepinner også.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Sommerstrikk - trenger ideerJeg skal sette igang med ekornsokkene til Pinneguri, som ligger gratis på Ravelry. Smått og tidkrevende, tenker jeg. Og mye morsom research, å finne det aller beste sokkegarnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|