|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Kontrastfarge til møbler i lyst, dusblått rom?Ene jenta mi har lyseblått rom. Jeg skal male noen småmøbler, et bord og noen hyller. Sist redigert av Cuyahoga : 22-11-16 kl 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kontrastfarge til møbler i lyst, dusblått rom?Nå har jeg ikke sett de blåfargene, men orange/fersken passer fint til lyseblått (ref. Fargesirkelen).
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kontrastfarge til møbler i lyst, dusblått rom?Ja, jeg har sett på fargesirkelen og kombinerer mørkere blå med både gul og orange andre steder i huset, men jeg får det liksom ikke til å stemme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kontrastfarge til møbler i lyst, dusblått rom?Spontan kan funke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontrastfarge til møbler i lyst, dusblått rom?Knall solgul og en varm knallorange er flott til lyseblått. Gjerne i kombinasjon med hvitt, som duser litt ned og binder sammen. Eplegrønt, orange og hvitt sammen er også fint til lyseblått. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|