|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Fjortisen min har ikke lommebok og ergo ingen steder å oppbevare eller transportere mynter og sedler. Hun bruker helst kort eller mcash (eller hva det nå heter), men noen ganger er det jo greit å bruke kontanter også. Hun oppbevarer Visa-kortet i mobildekselet, i de lommene på innsiden. Hun påstår at hun ikke trenger lommebok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Jeg har lommebok, eventuelt en sånn liten sak med plass til penger, kort, mobil og en leppestift. LilleVenn har en tilsvarende, men bruker stort sett bare mobildekselet med plass til kort (hun har jo bare 1kort) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Har lommebok. Eldste har også det, men det er ikke så ofte den brukes.
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Jeg har lommebok, og vil nok alltid ha det. Mannen har ikke, og har ikke hatt det på 15 år tror jeg.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Jeg har lommebok. En stor sak med masse rom, akkurat sånn som jeg liker.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Jeg har, men bruker den bare på reise, når jeg må oppbevare reisekvitteringer. Bruker ellers bare mobildekselet, og skjønner ikke hvorfor butikker ikke skjønner at myntlås på handlevogn er so last century og hindrer meg i å handle. Det er minst ti år siden jeg sluttet å bruke kontanter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Det er sant, mannen bruker faktisk heller ikke lommebok. Kun kortholder. Vet faktisk ikke helt hva han gjør med eventuelle kontanter. Putter dem i lomma, antakelig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?
Den der lille handlevognmynten er den eneste mynten jeg har i min lommebok. Men den er jo pokker så nødvendig. Er like stressa hver gang jeg mister en sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Nei, det har jeg ikke hatt på mange år. Har plass til en seddel eller to med kortene i mobildekselet, kvitteringer på reise tar jeg bilde av med en gang til underlag som reiseregning.
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
Jeg handler bare i butikker som har frittgående handlevogner. Alternativt handler jeg bare så mye som jeg får plass til i en kurv. En av nærbutikkene våre har tapt flere titalls tusen på meg de siste ti årene på grunn av myntvognene sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Frittgående handlevogner!
![]() |
#16 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Jeg har kortholder, ungene har lommebok. Det er plass til sedler i kortholderen, myntene legger jeg i døra på bilen de gangene jeg bruker kontanter.
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
Man får jo aldri kontanter hvis man ikke har kontanter fra før. Bruker man ikke kontanter, får man jo heller aldr kontanter. Det er i alle fall min erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Nja, det stemmer nok, men så står man plutselig der på en fotballcup uten kontanter. Tidligere trengte ungene kontanter på skolen, de har en veldig bra og sunn kantine med billige retter, men nå kan man bruke m-cash der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
|
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Nei, jeg bruker ikke lommebok. Har en kortholder, og de få gangene jeg trenger kontanter, så legger jeg dem i veska, jakkelommen eller lignende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?Jeg bruker lommebok. Den har 2 rom, ett til penger og ett til kort. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|