|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeVi kjøpte fritidsbolig mye nærmere enn hva vi har hatt tidligere så nå kjører vi dit nesten hver helg. Og jeg er allerede lei av å glemme ting hjemme og glemme ting der og ønsker å ha så lite pakking som mulig uten at det blir helt fullt der også da. Det er en sjøhytte så skiklær er ikke nødvendig.
![]() |
#2 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeVi har vinterhytte, så vi har fullt vintersett til alle her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeToalettsaker.
![]() |
![]() |
#4 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeVi drar vanlige klær fram og tilbake, men har arbeidstøy, regntøy, støvler, etc. liggende. Og selvsagt alt av håndklær, sengetøy og hygieneartikler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeTruser og sokker tar jo verken mye plass å pakke med seg eller ha der ute, så det er jo på et vis litt hipp som happ. Men ved å ha det der, så slipper du å pakke noe som helst, og det er jo deilig. Da kan man til og med ta en helt impulsiv tur, uten å være nødt til å reise hjemom først.
![]() |
#6 |
koko
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeSe om det er en forhandler av Aalesund Oljeklede i nærheten, så får du deg skikkelig oljehyre iallfall.
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeHehe, jeg skulle til å tipse om HH Workwear. Uansett, en butikk for arbeidstøy har slike regnbukser (og mye annet snacks). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeJeg har både toalettsaker og har ellers det meste av det du har på listen liggende på hytta, samt utetøy til vinter. Tursko tar jeg med opp og ned, for der gidder jeg ikke ha to par.
![]() |
#9 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeVi solgte nettopp hytte, og har campingvogn, men vi har stort sett pakket med oss klær frem og tilbake. Det vi har liggende er; flipflops, fleecegenser, lett (og sikkert dårlig??) regntøy, redningsvester, solhatter. Jeg vurderer å la en joggebukse også ligge.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeVi har ikke vaskemaskin på hyttene, så vi må bære skittent og rent uansett. Men vi har en egen hylle til alt som skal til hytta, så det er veldig lett å pakke. F.eks. det spesielle skiullundertøyet som brukes en sjelden gang hjemme men MÅ være med til hytta, ullsokker og sengetøy og håndklær.
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeTakk for tips til hvor man kan kjøpe oljehyrer! Og lurt med egen hylle til ting som skal ut til gården, det er typisk at alt blir glemt av i siste liten.
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeDet siste der er nok mer unødvendig.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeDa mine foreldre hadde hytte hadde de egne bager til det som skulle med opp på hytten igjen.
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeVi har to husholdninger hele sommeren og verden ble så mye enklere da vi fikk vaskemaskin på setra og kunne ha et eget lukket klesbiotop der.
![]() |
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeDette er supert altså, se her har de akkurat som jeg vil ha!
![]() |
#16 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeHva skal du bruke de regnklærne til? Jeg tilstår at jeg ikke har savnet tradde regnklær siden hin hårde dage hvor jeg drev med gårdsarbeid i pissregn hele dagene, da var det unektelig praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeJeg har dobbelt opp med toalettsaker, bind/temponger. Alt av ull (fjell) og så har jeg superundertøy hjemme i regnfulle Bergen. Regnklær blir fraktet til og fra, men jeg har to par støvler (og vintersko). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
villende
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenkeJeg bruker andre klær på hytta enn jeg gjør hjemme, så jeg har eget "hyttetøy" som ligger igjen. Dessuten har jeg fullt sett med turtøy, fjellstøvler, joggesko og alt av toalettsaker. Vi pleier å pakke til tur, men det er vel så mye fordi vi må pakke til barna. Når de blir store nok til at det er økonomisk forsvarlig å operere med to av alt til dem (eller de er så store at de ikke gidder være med) tenker jeg at det vi trenger gjøre er å sette oss i bilen og dra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenke
Jeg setter masse garn og teiner, gjerne i møkkavær. Og det skal jo sløyes også. Har et sånt sett liggende fra pappa sin tid som jeg har pleid å bruke, men det er litt for stort for meg.
![]() |
|
|