Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Måltidet du aldri glemmer - spinnoff fra Michelin-tråden

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-16, 12:56   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måltidet du aldri glemmer - spinnoff fra Michelin-tråden

Jeg er veldig glad i gode matopplevelser.
Jeg har masse minner som handler om mat og husker enkelte matretter jeg har spist med stor glede.
For eksempel første gangen jeg spise ferske blåskjell. Jeg var fem år og vi var på besøk hos noen venner av foreldrene mine som bodde ved sjøen i Vestfold. Vi var ute med båt og hentet blåskjell, som så ble kokt/dampet naturell i en diger kjele på en krabbekoker ute i hagen. Vi spiste blåskjellene med sitron og salt og pepper og det var virkelig helt vidunderlig godt.

Jeg husker med glede tilbake til en pannekakerestaurant i Provence hvor jeg fikk en helt fantastisk bokhvetepannekake med skogsoppfyll.

Og første gangen jeg var på Bagatelle. Helt nydelig mat, veldig avslappet stemning, og en rett med skatevinge og en helt smashing mersault-vin til.

Nå gleder jeg jeg meg til å lese om den retten eller det måltidet dere andre kommertil å huske for bestandig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.