|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Hunden vår på 17 mnd skal for første gang på kennel i høst, i 17 døgn.
![]() |
#2 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Hvor bor du? Har lyst til å anbefale deg hundebarnehagen jentene våre bruker innimellom, den er også hundepensjonat. Jentene var der seks døgn i påsken og storkoste seg, men de var jo kjent der fra før da, siden de er i barnehagen der.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Det er ikke sånn at staffer helt uprovosert biter ihjel andre hunder altså. Bare for å forsvare min egen han-Staff. Dessuten kaller ofte media hunder for Staff-lignende uten at det faktisk er en Staff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Var våken noen timer i natt, vet ikke pga hva, tankene blir liksom anderledes om natta. Ikke FULLT så bekymret nå, kan sikkert få til en avtale om at han ikke skal stå sammen med staffer også.
![]() |
#6 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Vi har brukt kennel hvor hundene står sammen. Siste gangen vår golfen plasser med ei springer spaniel tispe. De ble luftet sammen på tur i bånd, og hadde tid sammen i luftegården hvor de var løse. Det gikk helt strålende.
![]() |
#7 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Jeg velger å ikke ha hunden i kennel selv, men hvis jeg av en eller annen grunn var nødt, ville jeg faktisk foretrukket at hunden min hadde selskap av en annen hund med noenlunde samme lynne. Hadde lagt veldig stor vekt på det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Min har et lengre opphold på en kennel hver sommer, og står sammen med en annen hund.
![]() |
#9 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Vi har vår hund på kennel hver sommer, og i år var første gangen vi fikk spørsmål om han kunne stå sammen med noen. Vi svarte ja, og det tror jeg var en veldig bra ting. Vi fikk god informasjon i etterkant om hvem han hadde stått sammen med, hvem han hadde trivdes med og hvem det ikke var fullt så harmonisk med. Jeg tror det var en veldig positiv ting at hunden fikk stå sammen med andre, så vi kommer til å velge den løsningen neste år også.
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Så fint, da slipper du å tenke på det! Kjenner jeg gruer meg til vi eventuelt må bruke kennel, til nå har vi brukt familie. Mest fordi vi vet hun mistrives uten oss og bare venter. Hun er totalt uinteressert i andre mennesker.
![]() |
#12 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Dere med hund - kennel; hunden alene eller sammen med andre?Jeg syns det høres kjempefint å dele med en annen hund jeg, hunder er flokkdyr, så hvis de setter sammen hunder som går overens så vil de jo trives med det stort sett.
![]() |
|
|