|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Øya 2016!Jeg synes det alltid er sutring over for lite headliners, men i år er problemet mitt alt jeg ikke får sett (fordi det starter før jeg er ferdig med jobb eller fordi det kræsjer). Lørdagen ser litt slapp ut, det er det eneste.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Øya 2016!Åh, takk, jeg satt i går og tenkte jeg skulle lage en tråd når jeg kom hjem, men så glemte jeg det.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2016!Jeg skulle gjerne sett Anohni, men jeg vet ikke om det trumfer Massive Attack, tross alt?
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øya 2016!Jeg fikk ukespass til 40-årsdagen min, så i år skal jeg på Øya igjen.
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Øya 2016!Death by Unga Bunga er nok gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2016!Hiphop, ja!
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2016!Skal vi se, da har jeg fått gått igjennom alt. jeg syns ikke det er noe særlig bra hiphop i år, faktisk, så jeg tenker å få med meg de to grime-kosnertene, resten er det ikke så veldig farlig med. Jeg kjenner at jeg er litt meh til mye av programmet i år, og det er langt mellom de tingene jeg virkelig, virkelig vil se.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2016!Vi sees jo opptil flere steder i år, da! Eller i hvert fall en av halvdelene våre, ser du må også være en del på flere steder på én gang.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2016!Noe sånt.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2016!Jeg er enig i at det er litt mye pop, men jeg har minst 1 ting jeg virkelig gleder meg til hver dag, minst 1 ting jeg sutrer over at jeg ikke får sett og et par ting som jeg tror blir riktig hygghygg. Da er jeg fornøyd, egentlig.
![]() |
|
|