|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"Skal du? I Oslo i dag kl 17 ved Stortinget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"Å fy filler'n!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"Han skulle hatt et tupp i hekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"Jeg vil, jeg vil, men får det ikke tid. Damn that overtid.
![]() |
#7 |
fri
|
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"For langt unna her også, men jobber med å få til en demonstrasjon lokalt litt senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
Det er her i byen også - Jeg tenkte jeg skulle bli med, men å flytte tar lengre tid enn jeg trodde, så jeg må nesten tømme leiligheten for møbler før jeg finner på noe annet.
![]() |
#10 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"Jeg hadde planlagt å delta, men får ikke til pga sykdom i heimen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"Skulle gjerne vært der men er dessverre for langt unna.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"Jeg var der og er klissvåt. Men det har det verdt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg synes det var mange, tett i tett med folk og bra appeller, men litt vanskelig å høre, særlig når det regnet veldig.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"Det var mange! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kvinnefrontens demonstrasjon "Rettssikkerhet for kvinner"Jeg skulle gjerne vært der, men jeg var på jobb.
![]() |
![]() |
|
|