|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barnebøker på nettMine barn på 3 og 5 er utrolig glade i bøker. Antar at de ligner på sin mor, og derfor vil beholde leselyst og leseglede i årene som kommer. I den forbindelse har jeg kjøpt inn en del barne-/ungdomsbøker som både mor og barn kan kose seg med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebøker på nettPå www.bokkilden.no har de bra utvalg av bøker. Du kan jo prøve der.
![]() |
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebøker på nettBegge bøkene du snakker om har jeg kjøpt i Den Norske Bokklubben, men det er noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebøker på nettTakk for svar begge to. Jeg er veldig glad i brukte bøker, det gir dem mer "sjel" hvis de ikke er rett og slett ødelagt da. Skal sjekke ut noen antikvariater i Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Barnebøker på nettJeg har handlet masse barnebøker på antikvariater og på QXL. Det er de utroligste barnebøker som finnes der hvis man har litt tålmodighet.
![]() |
|
|