|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Strikkekafe/treff i OsloEr det noen som vet om det finnes noe sånt som er ok? Helst sentrum og nordover.
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Strikkekafe/treff i OsloDet er ett på Steam på Østbanehallen den første torsdagen hver måned. Jeg har ikke kommet meg dit selv (mest fordi jeg ikke kjenner noen). De har en Facebook-side, jeg lurer på om den heter Strikkekafé, eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Strikkekafe/treff i OsloJeg så det, Pepper, men det er vel til kursene? Eller må man ha en typ inngangsbillett også? Jeg kunne tenke meg å bare gå rundt og titte, det er ingen av kursene jeg umiddelbart har lyst til å gå på, tror jeg.
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Strikkekafe/treff i OsloJeg forstod det sånn at man kan komme inn uten billett, men risikerer da å måtte vente utenfor en stund til det er ledig plass inne. Så det avhenger av hvor mange som kommer. Så det er sikkert lurt å sikre seg billetter så du kan styre det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Strikkekafe/treff i OsloPoenget er at biblioteket ikkje rommer fleire enn 600, så viss det kjem fleire, blir dei med billett prioritert.
![]() |
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikkekafe/treff i OsloHar sett et sted at det skal være, må bare komme på hvor...
![]() |
#10 |
One of These Days
|
![]() Sv: Strikkekafe/treff i OsloJeg har billetter til Oslo Strikkefestival. Har planer om å høre livepodding av Rätt avigt og Marthe og Marthe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Strikkekafe/treff i Oslo
Billetter i boks kl. 10.15.
![]() |
#14 |
|
Takk for påminnelsen! Søndag var det bare ca 40 billetter igjen (riktignok bare 200 plasser) så det går visst unna! (De andre dagene stod det ikke noe) Sist redigert av m^2 : 13-08-16 kl 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Librocubicularist
|
Dette er brioche. Eg har lyst å lære meg det.
![]() |
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Strikkekafe/treff i OsloEg har skaffa billett til lørdagen, så får eg vurdere om eg er i form til å gå. Viss ikkje får eg sikkert gitt han bort.
![]() |
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
Jeg kan bli med deg, jeg.
![]() |
|
|