|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Tyrkia en kommende drømme-destinasjon for pedofileDette har opprørt meg hele helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tyrkia en kommende drømme-destinasjon for pedofileJeg så det. Det er jo virkelig, helt, helt, helt crazy. Men jeg vet dessverre ingenting om det du spør om. Det jeg vet er at barneekteskap er relativt vanlig å få dispensasjon for.
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Tyrkia en kommende drømme-destinasjon for pedofileJeg synes dette er galskap, men dette gjelder jo flere land i Europa. Seksuell lavalder i Nederland er 12 år, Vatikanstaten 12 år, og inntil nylig var lavalderen i Spania 13 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tyrkia en kommende drømme-destinasjon for pedofile
Nederland er 16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tyrkia en kommende drømme-destinasjon for pedofileSom mor til en 11-åring mener jeg det er helt galskap at noen kan mene at hun er klar for å ha sex om et halvt års tid. Hun streber etter å bli stor, men hun er fremdeles et barn.
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tyrkia en kommende drømme-destinasjon for pedofileJeg er mor til en 12-åring og dette gjør meg virkelig, virkelig kvalm og uvel.
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tyrkia en kommende drømme-destinasjon for pedofileJeg syns det er helt hårreisende forskrekkelig. 12-åringer er barn, og barn skal for pokker ikke utsettes for seksuell omgang.
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
Ikke ut fra dette:
Hentet herfra:http://www.aftenposten.no/meninger/k...r-374317b.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Utenlands
Jeg tror likevel ikke det er riktig. Det jeg finner på lovdata på nederlandsk er at det er straffbart å ha sex med noen under 16 også om det er frivillig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
Men er det ikke sånn i Norge også, til en viss grad? Altså at det er straffefrihet for to 15-åringer som har sex (men ikke for en 18-åring som har sex med en 15-åring)?
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
Jo, men jeg er usikker på om det er likt i Nederland. Altså hva som legges i seksuell aktivitet og om det er forskjell på om den ene er over seksuell fullbyrdingslovalder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Utenlands
Det jeg finner på nederlandsk er akkurat det samme. Alle seksuelle handlinger, også internetsex er forbudt under 16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tyrkia en kommende drømme-destinasjon for pedofileMen så var det visst ikke helt sånn:
![]() |
|
|