Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-16, 14:15   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?

Er det noen flere distré her?

Jeg glemmer mange ting, og innimellom føler jeg behov for å le litt av det, og ikke minst le av at andre har glemt ting som jeg selv ikke har glemt.

Så, hva har du glemt i dag?

Selv har jeg åpenbart glemt at jeg syns fenomenet underbukse er lurt. Det var iallfall ingen underbukse med i treningsbagen min da jeg var ferdig med å dusje på treningssenteret og skulle skifte til kjole og dra på jobb.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 14:18   #2
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?

Jeg har glemt hvor jeg har lagt treningsbuksa til jenta mi, så i dag blir det shorts gitt. :brrr:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 14:19   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har glemt hvilken dag det er, opptil flere ganger. Jeg har glemt hva regnskapsføreren min heter, og jeg har glemt hvordan man sier en setning med ord i riktig rekkefølge.

Derimot husker jeg telefonnumrene til de mest perifere kontakter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 14:57   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag tidlig ga jeg beskjed til 11-åringen om hva hun (og eventuelle venninner som måtte være med innom hos oss) kunne lage seg til mat før trening kl 16, og maste om at hun måtte finne fram fotballklær, leggskinn etc på forhånd, så det var klart, så hun slipper å lete etter det. Maste på at hun må passe tida, begynne å gå en halvtime før, slik at hun ikke kommer for sent, fordi verken jeg eller mannen har kommet hjem til da.

Jeg glemte at jeg fikk e-post for et par dager siden om at det ikke blir noen trening i dag. Og nå har hun ikke på telefonen sin, så jeg får ikke tak i henne og får gitt beskjed. Håper hun har venninner med bedre kontroll, som kan si ifra, så hun slipper å gå bomtur.

Sist redigert av My : 01-09-16 kl 15:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 15:04   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:btdt: Det er derfor eg eig ei svindyr, fænsi, superteknisk truse frå butikkroken på det gamle treningssenteret mitt.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 15:10   #6
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Bankkortet og lånekortet på biblioteket.

Gammel 01-09-16, 15:11   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

I dag tror jeg det har gått rimelig i bra. I går var det stress om morran som vanlig, jeg leverte i barnehagen på rekordtid og kjørte letta og fornøyd mot jobb. I det jeg skulle svinge inn på parkeringsplassen hørtes en liten stemme fra baksetet: "Mamma? Hvorfor graver de sånn der?" "Jo, der skal de bygge ny barnehage som lillebror skal få gå i, etter at mellombror har begynt på skolen også, og ... Eh. Hva gjør du her?"

Fem minutter til min time og ti minutter til hans. Det var bare å snu bilen rundt, kjøre et stykke til, følge ungen inn, dumpe ham i gangen utafor klasserommet og beinfly tilbake til bilen. Var på plass ved skrivebordet mitt ett minutt før timen og i klasserommet bare to minutter for seint.

Gammel 01-09-16, 15:39   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag glemte jeg bankkort hjemme. Og oppdaget det selvsagt ikke før jeg sto i kø med kjempefull handlevogn.

Gammel 01-09-16, 15:42   #9
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter at min mor hadde gjennomsøkt huset deres etter olajakken min som jeg helt garantert hadde glemt der etter ferien, uten hell, måtte jeg sjekke kalenderen for å se hvor jeg hadde vært etter det. Og sendte melding til en venninne jeg var hos for 1,5 uke siden, der var den gitt! Husker ikke engang at jeg hadde den med/på dit.. For regnkåpen min ER på Vestlandet, den gadd jeg ikke snu for å hente, vi hadde allerede snudd og kjørt tilbake en gang etter minstes anorakk.

Gammel 01-09-16, 15:43   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I forigårs glemte jeg kortkoden min. Måtte lukke øynene og håpe at hånden husket det hjernen glemte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 15:52   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke komme på noe jeg har glemt.

Gammel 01-09-16, 16:10   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har glemt det, Skilpadda?

Jeg glemte nøklene til jobb i dag og det er skikkelig pes. Vi må ha nøkkel/adgangskort over hele bygget og jeg blir totalt hjelpesløs. Må spørre pent om å bli sluppet inn til kontoret når jeg har vært på do.

Gammel 01-09-16, 16:14   #13
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Koden til alarmen hjemme. Det er noe dritt når man bare skal hente avisen, og ender opp med å måtte snakke med alarmselskapet i stedet.

Hva som er vrangen på trøya mi.

Kontanter til dagens skoleevent.

Og sikkert noe mer jeg ikke husker.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 17:26   #14
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ikkeno... Enda��

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 17:27   #15
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

I dag tror jeg det har gått rimelig i bra. I går var det stress om morran som vanlig, jeg leverte i barnehagen på rekordtid og kjørte letta og fornøyd mot jobb. I det jeg skulle svinge inn på parkeringsplassen hørtes en liten stemme fra baksetet: "Mamma? Hvorfor graver de sånn der?" "Jo, der skal de bygge ny barnehage som lillebror skal få gå i, etter at mellombror har begynt på skolen også, og ... Eh. Hva gjør du her?"

Fem minutter til min time og ti minutter til hans. Det var bare å snu bilen rundt, kjøre et stykke til, følge ungen inn, dumpe ham i gangen utafor klasserommet og beinfly tilbake til bilen. Var på plass ved skrivebordet mitt ett minutt før timen og i klasserommet bare to minutter for seint.

The glass is refillable.
Gammel 01-09-16, 17:38   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Fantastisk, fikk meg en god latter der.

Gammel 01-09-16, 17:47   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke veldig glemsk og surrete, men elsker slike tråder
Det betyr ikke at jeg husker alt, men jeg hater å ikke ha kontroll, og jeg hater å være sent ute... Så det oppstår litt for sjelden morsomme hendelser.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 18:10   #18
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Eg som trudde eg ikkje hadde gløymd nokonting i dag, fekk akkurat sms frå Mannen om at Ungen ikkje var påmeldt turninga.

The glass is refillable.
Gammel 01-09-16, 18:59   #19
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Det vet jeg jo ikke, jeg har jo glemt det.

Gammel 01-09-16, 19:05   #20
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I går dro jeg på treningssenteret etter jobb, og i bagen fant jeg både sko, pulsklokke og vannflaske, men ikke noe treningstøy, gitt. Da jeg kom hjem, var jeg nesten overbevist om at jeg hadde glemt igjen mobiltelefonen i garderoben. Heldigvis fant jeg den hjemme under en haug med klær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.