|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Er det noen flere distré her?
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Jeg har glemt hvilken dag det er, opptil flere ganger. Jeg har glemt hva regnskapsføreren min heter, og jeg har glemt hvordan man sier en setning med ord i riktig rekkefølge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?I dag tidlig ga jeg beskjed til 11-åringen om hva hun (og eventuelle venninner som måtte være med innom hos oss) kunne lage seg til mat før trening kl 16, og maste om at hun måtte finne fram fotballklær, leggskinn etc på forhånd, så det var klart, så hun slipper å lete etter det. Maste på at hun må passe tida, begynne å gå en halvtime før, slik at hun ikke kommer for sent, fordi verken jeg eller mannen har kommet hjem til da.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 01-09-16 kl 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?:btdt: Det er derfor eg eig ei svindyr, fænsi, superteknisk truse frå butikkroken på det gamle treningssenteret mitt.
![]() |
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?I dag tror jeg det har gått rimelig i bra. I går var det stress om morran som vanlig, jeg leverte i barnehagen på rekordtid og kjørte letta og fornøyd mot jobb. I det jeg skulle svinge inn på parkeringsplassen hørtes en liten stemme fra baksetet: "Mamma? Hvorfor graver de sånn der?" "Jo, der skal de bygge ny barnehage som lillebror skal få gå i, etter at mellombror har begynt på skolen også, og ... Eh. Hva gjør du her?"
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?I dag glemte jeg bankkort hjemme. Og oppdaget det selvsagt ikke før jeg sto i kø med kjempefull handlevogn.
![]() |
#9 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Etter at min mor hadde gjennomsøkt huset deres etter olajakken min som jeg helt garantert hadde glemt der etter ferien, uten hell, måtte jeg sjekke kalenderen for å se hvor jeg hadde vært etter det. Og sendte melding til en venninne jeg var hos for 1,5 uke siden, der var den gitt! Husker ikke engang at jeg hadde den med/på dit.. For regnkåpen min ER på Vestlandet, den gadd jeg ikke snu for å hente, vi hadde allerede snudd og kjørt tilbake en gang etter minstes anorakk.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Kan ikke komme på noe jeg har glemt.
![]() |
#12 |
ctrl+z
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Du har glemt det, Skilpadda?
![]() |
#13 |
Smugleser
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Koden til alarmen hjemme. Det er noe dritt når man bare skal hente avisen, og ender opp med å måtte snakke med alarmselskapet i stedet.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Ikkeno... Enda |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Fantastisk, fikk meg en god latter der.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Eg som trudde eg ikkje hadde gløymd nokonting i dag, fekk akkurat sms frå Mannen om at Ungen ikkje var påmeldt turninga.
![]() |
![]() |
#20 |
både her og der
|
![]() Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?I går dro jeg på treningssenteret etter jobb, og i bagen fant jeg både sko, pulsklokke og vannflaske, men ikke noe treningstøy, gitt. Da jeg kom hjem, var jeg nesten overbevist om at jeg hadde glemt igjen mobiltelefonen i garderoben. Heldigvis fant jeg den hjemme under en haug med klær.
![]() |
|
|