Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kan man blokkere noen på Linkedin?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-16, 22:37   #1
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan man blokkere noen på Linkedin?

For et år siden fikk jeg meldinger på facebook fra en ukjent mann på Østlandet (jeg bor i Bergen). Jeg opplevde det som ekkelt, for han skrev i meldingen at han visste at jeg hadde vært i Oslo på angitte datoer.

Jeg valgte å ignorere, og etter noen få meldinger ble det stille. Hadde vi bodd i samme landsdel ville jeg antakeligvis valgt en annen strategi.

Nå et år senere ber han om å bli lagt til på Linkedin.

Jeg har fremdeles ikke svart, men blokkert vedkommende på fb. Kan jeg få til det samme på Linkedin?

Synes det er litt creepy....

Gammel 05-09-16, 22:52   #2
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man blokkere noen på Linkedin?

Jeg vet ikke, men ville sent en mail til politiet dersom du syns det er ubehagelig. Kanskje er han kjent hos dem fra før og du kan få råd fra de om hvordan du skal håndteredenne personen. Er det noen du har hatt kontakt med i jobben din ?

Gammel 05-09-16, 22:57   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Om det utvikler seg må jeg gjøre noe, men det har vært helt tyst et helt år.

Ingen kontakt via jobb, kan heller ikke se noe potensielt interessante jobbrelasjo er ut fra det jeg kan se av hans profil. Kan ikke se om i har felles kjente, han har en veldig lukket profil.

Gammel 06-09-16, 12:34   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan blokkere: https://www.linkedin.com/help/linked...member?lang=en

Gammel 06-09-16, 15:49   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Standard

Takk, Torsk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.