|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn? | |||
Ja! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 25,74% |
Nei. :nope: |
23 | 22,77% |
For noen av dem, men ikke alle. |
47 | 46,53% |
Har ikke barn |
0 | 0% |
Dette er infohøsting for reptilene som forgifter oss med chemtrails. :aluminiumshatt: |
5 | 4,95% |
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?http://www.babyverden.no/Gravid/Dive...k-fodselskart/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Det stemmer bare for nummer to, ikke for nummer en og nummer tre.
![]() |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Tja, nå skal jeg ikke påstå jeg husker hvordan mensturasjonssyklusen min var for 16 år siden, men om jeg tar utgangspunkt i måneden barna mine ble unnfanget ut i fra termin, er det skivebom på alle tre. Later jeg som at jeg regner menstermin to uker før, kan vi jo late som jeg går en måned tilbake i unfangelsestid, i såfall stemmer det på alle tre.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Nr 1 27/8 gutt -> ble jente |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Stemmer for to av tre, eldste og siste (som vi mistet i svangerskapet). Mellomste skulle vært jente i følge fødselskartet.
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Ja, faktisk. Tror jeg. Hvis jeg har regnet riktig både på hvor gammel jeg var og når unnfangelsen var. Minst to feilkilder, altså. :knegg.
![]() |
#12 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Stemmer for begge mine, faktisk. Om eg hugsar rett, that is.
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Eh - hva skal jeg stemme når jeg har gutt/jente-tvillinger som er unnfanget samtidig? Jeg vet nøyaktig når de ble unnfanget, så det er ikke noen vits i å teoretisere rundt noe annet.
![]() |
#14 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?I følge den skulle jeg hatt tre jenter, så den stemmer altså ikke på de to eldste.
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Jeg har gutt-/jentetvillinger, så det stemmer naturlig nok bare for den ene av dem. For storesøstera stemmer det.
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Stemmer for eldste og yngste, men ikke for mellomste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Stemmer det kinesiske fødselskartet for dine barn?Stemmer for nr 1, men ikke for nr 2.
![]() |
|
|