|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Beste mascara nu til dags?Jeg trenger ny. Jeg har ganske lange vipper
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: beste mascara nu til dags?Elsker denne; Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Jeg synes de Kanebo 38C er de beste på alle måter; gir fin, naturlig farge og drysser ikke. Mystisk nok synes jeg den som er for volum funker bedre for lengde enn den som egentlig er for lengde (om det ga noen mening
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?
Jeg liker også Kanebo 38C. S&L-versjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Maybelline Sensational som vist over, fordi den gir fine vipper og er billig.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Ja, det glemte jeg - den må være forholdsvis enkel å få av - jeg bruker vanligvis våtservietter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Diors Diorshow Iconic Overcurl liker jeg veldig godt.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?
Ja, den er veldig god. Men om man ville hatt noe som sitter godt på så er Lancôme Hypnose Drama Waterproof min favoritt. Hverken svømming ellee grining tar knekken på den.
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Jeg synes Dior er oppskrytt. Jeg kjøpte Diorshow etter at folk hadde snakket over seg over hvor fantastisk denne mascaraen var. Jeg synes den mye billigere Maybelline Colossal Volum' Express er myyyye bedre.
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Det er bare Lancôme jeg ikke får pandaøyne av - liker best Hypnose og Hypnose Drama. Jeg har prøvd alle som er nevnt i tråden bortsett fra den Pamina nevner fra Dior. Den Kanebo-saken som skal vaskes av med vann fungerte særdeles dårlig på meg, det var noe ordentlig klin som irriterte øynene mine.
![]() |
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Jeg bruker Clinique High impact etter å ha prøvd ørtifjørti maskaraer. Jeg har veldig ømfindtlige øyne og denne er den eneste som fungerer og ikke får øynene til å svi/renne. Liker den godt ellers også.
![]() |
#13 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Jeg er på evig jakt etter den perfekte mascara - har ikke funnet den enda, men akkurat nå liker jeg ganske godt denne fra Dior: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Hypnose, ja. Det er flott.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Jeg har prøvd utrolig mye, men kommer alltid tilbake til YSL Faux Cils eller hva den nå heter på Utenlandsk.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Den fra Maybelline er for så vidt bra de første timene, men på meg er den borte fra vippene før jeg er hjemme fra jobb. Mulig jeg er uvanlig klåete på øynene, da.
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Etter årevis med Lancôme ettellerannet, er jeg nå mye mer fornøyd med den billige fra LÒreal. Lilla sak. So couture (Volume million Lashes).
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Beste mascara nu til dags?Åh. Nå er jeg liksom klar til å gå ut for å handle. Men så gir dere jo bare helt forskjelolige råd, alle sammen.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|